Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

24 feb 2015 08:45-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).

 

En aquest seminari s’explicarà a fons com podem treure el màxim profit d’aquesta eina

 

Metodologia:

• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
 

Properes sessions:

Dimarts, 12 de maig de 2015

Dimarts, 3 de novembre de 2015

 

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

 

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d'alimentació

 

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

 

Adreçat a:

Persones i empreses del sector cultural i creatiu  que no coneixen Google Analytics, o aquelles que ja l’utilitzen, però volen ampliar els seus coneixements per optimitzar-ne l’ús.

 

Taller tancat: no queden places disponibles

1. L’analítica web com a eina estratègica
Com es planifica i configura Analytics per arribar al ROI.

 

2. Opcions generals
El tauler de control com a eina bàsica; la punta de l’iceberg.

 

3. Configuració d’objectius i metes
Com es defineixen objectius clars, que funcionin, fins a controlar la visualització del redireccionament (funnel).

 

4. Configuració de segments avançats
Com se seccionen les dades de Google Analytics, es fan proves i s’obtenen resultats molt precisos.

 

5. Configuració de perfils i filtres
Com es defineixen les especificacions per supervisar el trànsit d’un mateix domini. Des dels perfils bàsics fins als filtres personalitzats avançats.

 

6. Informes personalitzats:creació d’un quadre de comandament
Com es defineixen i configuren informes per crear un quadre de comandament personalitzat.

 

7. Analytics a fons; el més usual. Ajuda i recursos addicionals.

 

PONENT

 

 

Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d'AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n'és professional autoritzat des de l'any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d'Internet per l'Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d'Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?