MATERIALS DE L'ACTIVITAT
MATERIAL SESSIO 1SDE - UPDATE MEDIA-3 Revisió de tendències i novetats. V.O
SDE - UPDATE MEDIA-3 La revolució educativa V.O
SDE - UPDATE MEDIA-3 Aplicació tecnològica pràctica: treballar al núvol V.O
SDE - UPDATE MEDIA-3 Màrqueting digital: publicitat en dispositius mòbils V.O
SDE - UPDATE MEDIA-3 Previsions per al 2013 V.O
SDE - UPDATE MEDIA-3 Xarxes socials Twitter per a empresesV.O
OBJECTIU
SESSIÓ ADREÇADA A
PROGRAMA
9.00 - 9.45 h. 1. Revisió de tendències i novetats
Dediquem aquesta sessió a les novetats tecnològiques i les tendències emergents que hem detectat en el darrer trimestre d’interès per als professionals de les indústries culturals.
9.45 - 10.30 h. 2. Xarxes socials: Twitter per a empreses
Centrem la sessió en com podem dissenyar una estratègia de comunicació i optimitzar la nostra activitat en aquesta xarxa social, que s’ha convertit en gairebé imprescindible per a qualsevol empresa que vulgui tenir presència a Internet. Explicarem algunes eines de suport i d’anàlisi, a més d’exposar casos d’èxit inspiradors.
10.30 - 11.00 h. Pausa
11.00 - 12.00 h. 3. La revolució educativa
L’impacte d’Internet ha estat disruptiu per al sector educatiu, que viu una profunda revolució de futur incert. Repassem els grans canvis dels darrers anys, des de la digitalització d’entorns educatius o l’arribada de les tauletes a les aules, fins a l’aparició de cursos en línia oberts i massius (MOOC), dels quals repassarem els pros i els contres.
12.00 - 13.00 h. 4. Aplicació tecnològica pràctica: treballar al núvol
Explorem diversos sistemes de treball basats en el núvol per gestionar projectes i equips, editar col•laborativament documents i organitzar i recuperar grans fluxos d’informació. Parlarem de Google Apps, Evernote, Asana, entre altres eines de suport, amb una atenció especial a les funcions més rellevants per al sector cultural.
13.00 - 13.15 h. Pausa
13.15 - 14.15 h. 5. Màrqueting digital: publicitat en dispositius mòbils
En menys de cinc anys, una tercera part de tota la publicitat passarà per una pantalla mòbil, alhora que creix el consum d’Internet en aquesta plataforma. És el moment de començar a pensar a fer publicitat al mòbil; i per això mostrarem exemples de funcionament, casos d'èxit, dades i eines per desenvolupar campanyes en aquest suport.
14.15 - 15.00 h. 6. Previsions per al 2013
Projecció de les tendències més importants d’aquest any pel que fa a Internet i les noves tecnologies, d’interès general i específic per a les indústries culturals.
PONENTS