Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Eines per al community manager: TweetDeck, Hootsuite i altres aplicacions complementàries

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

Eines per al community manager: TweetDeck, Hootsuite i altres aplicacions complementàries

29 jun 2016 09:00-12:00   ESCI (Escola Superior de Comerç Internacional)

Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis.

 

Al curs presentarem diferents aplicacions que ens ajudaran a gestionar de manera més eficaç tot aquest immens flux de dades i a planificar per emetre missatges des de diferents comptes de Twitter, actualitzar diversos perfils d’aquesta xarxa social i seguir l’actualitat relacionada amb una o diverses paraules clau.

 

En aquest curs s’oferirà una visió de TweetDeck i de Hootsuite, les dues eines de referència per gestionar de manera professional un o més comptes de Twitter.

 

Objectius:

 

  • Fer visible a TweetDeck i a Hootsuite la informació que considerem més important per a la nostra gestió diària dels comptes corporatius o personals.
  • Configurar i gestionar més d’un compte per mitjà de TweetDeck i de Hootsuite.
  • Monitorar tuits mitjançant paraules clau de marques, serveis o activitats rellevants per a l’usuari.
  • Programar tuits.
  • Oferir un catàleg general de bones pràctiques per a Twitter, elements multimèdia i altres claus que no poden faltar en la gestió professional d’aquesta xarxa.
  • Oferir un panorama d’eines complementàries nascudes al voltant de Twitter i que poden obrir la porta a nous usos de la xarxa social (projecció de tuits, redacció de continguts sobre la base de diversos tuits...).

 

PROGRAMA


1) Eines per a la gestió de la informació a Twitter

TweetDeck i Hootsuite: diferències bàsiques, elements del quadre de comandament (dashboard) (columnes bàsiques: pàgina inicial, notificacions, missatges i activitat) i funcionalitats: gestió d’un o de diversos comptes, programació de tuits (scheduled), ús de les columnes (mencions, usuaris, llistes, col·leccions, tema del moment) i inserció dels continguts al web.

2) Aplicacions i serveis complementaris
Estadístiques de Twitter i tema del moment (trending topic): TweetReach i Trendinalia.
Redacció de continguts sobre la base de sèries de tuits: Storify.
Visualització de les interaccions entre usuaris.
Projecció de tuits.

 

3) Exercicis pràctics

 

Requisits mínims:

 

Portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual pugueu treballar (ordinador, tauleta, etc.).

 

PONENT

Jaume Pla Aubia

Periodista digital especialitzat en Internet i noves tecnologies. Les meves activitats giren entorn la creació i coordinació de continguts, tant en xarxes socials com en mitjans online. He creat, gestionat, coordinat i mantingut noves aplicacions/serveis i continguts de caire divers, tots ells relacionats amb el món de la Xarxa. Des d'informació a laMalla.cat fins a desenvolupament de projectes als Serveis Interactius de TV3 i Catalunya Ràdio. Blogs, estratègia de presència a xarxes socials, passant per comunicació externa -notes de premsa-, SEO, widgets o conceptualització de nous portals. Tot això sense oblidar el vessant docent a institucions com la UOC o Barcelona Activa.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?