Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home

 

 

____________

 

_____________________________________

_____________________________________

____________

 

 Web de l'ICEC

_____________________________________

Convocatòries d'Europa Creativa MEDIA 


_____________________________________

Per a la promoció a l’estranger 

 

Activitats programades:

Gestió empresarial

Finances per a no financers. 3 | Iniciació a la gestió de costos i aplicació als projectes culturals

25 mar 09:00-12:00   En línia   oberta
Conèixer de primera mà el tractament de la gestió i l’aplicació de costos d'un projecte cultural.
més informació [+] 
Màrqueting i comunicació

Jornada Professional D’A 2024

5 abr, 8 abr --:-----:--   Seu D'A   tancada
El D’A Film Lab Barcelona és un programa de promoció del talent cinematogràfic emergent que té com a objectiu facilitar el desenvolupament, la realització i la internacionalització de primer, segon i tercers llargmetratges, de producció majoritària espanyola, amb especial atenció als projectes de producció catalana.
més informació [+] 
Gestió empresarial

Finances per a no financers. 4 | Gestió del pressupost d'un projecte cultural

8 abr 09:00-12:00   En línia   oberta
introducció en com portar a terme un pressupost d’un projecte cultural
més informació [+] 
+ Digital

Quina estratègia de comunicació ha de tenir el meu projecte cultural?

9 abr 10:00-12:00   En línia   oberta
L’estratègia de comunicació d’un projecte cultural és un dels principals eixos vertebradors de l’organització. Aquesta estratègia marcarà on som, quins objectius tenim, com hem de fer servir la comunicació per arribar a aquests objectius, i com planifiquem tot això al llarg del temps, alhora que mesurem l’efectivitat de tota aquesta estratègia.
més informació [+] 
Creativitat i innovació

L'impacte social dels projectes culturals. 1 | Identificació del repte i l'impacte

11 abr 10:00-14:00   Sala d'actes Arts Santa Mònica   oberta
Taller 1. Integrar la metodologia d’impacte social als projectes i empreses culturals que participen en l’esdeveniment, d’una manera pràctica i funcional
més informació [+] 
+ Digital

Enganxa el teu públic: desenvolupa una narrativa irresistible amb l'art de l'storytelling

16 abr 10:00-12:30   En línia   oberta
Sovint tenim un projecte entre mans i necessitem que el nostre entorn se’l cregui i se’l faci seu. Com ho podem aconseguir? Treballant en el relat. En aquest curs, treballarem a fons com fer atractiu el relat d’un projecte mitjançant l’storytelling i veurem quins paràmetres hem de tenir en compte per dur-lo a terme.
més informació [+] 
Gestió empresarial

Finances per a no financers. 5 | Gestió de la Tresoreria i relació amb els Bancs

22 abr 09:00-12:00   En línia   oberta
Conceptes econòmics i financers que afecten a l´activitat d'una empresa o entitat del sector cultural i creatiu
més informació [+] 
Creativitat i innovació

L'impacte social dels projectes culturals. 2 | Marc del projecte

25 abr 10:00-14:00   Sala d'actes Arts Santa Mònica   oberta
Taller 2. Integrar la metodologia d’impacte social als projectes i empreses culturals que participen en l’esdeveniment, d’una manera pràctica i funcional
més informació [+] 
+ Digital

Organitza-ho tot amb Notion i no perdis ni oblidis res

30 abr 10:00-12:30   En línia   oberta
Notion és el programari de moda en l’àrea de gestió de projectes. La seva flexibilitat, la seva potència i la seva facilitat d’ús converteixen aquesta eina de productivitat i organització professional i personal en el nostre “segon cervell”. Disposaràs de tota la informació en un mateix lloc i podràs recuperar-la i presentar-la de formes molt diferents, boniques, inspiradores i flexibles.
més informació [+] 
+ Digital

Transmèdia: com podem fer continguts en formats diversos sense morir en l’intent

7 mai 10:00-12:30   En línia   oberta
Actualment tenim diversos canals de comunicació i tots demanen diferents formats i llenguatges. En aquest curs, aprendrem a tenir-los actualitzats optimitzant els esforços i sense haver de dedicar una gran quantitat d’hores a elaborar continguts en formats diferents. Descobrirem que podem donar diverses vides als mateixos continguts canviant-ne el format, i posarem sobre la taula un seguit d’eines digitals que ens faran la vida molt més fàcil en aquest viatge en el llenguatge transmèdia.
més informació [+] 
Creativitat i innovació

L'impacte social dels projectes culturals. 3 | Les activitats. Els grups d'interès i la participació

9 mai 10:00-14:00   Sala d'actes Arts Santa Mònica   oberta
Taller 3. Integrar la metodologia d’impacte social als projectes i empreses culturals que participen en l’esdeveniment, d’una manera pràctica i funcional
més informació [+] 
+ Digital

Comunicació a les xarxes socials: efectivitat sense fer soroll

14 mai 10:00-12:30   En línia   oberta
Les xarxes socials són plataformes on hi ha molt soroll. Com podem fer que les nostres xarxes siguin efectives i aconsegueixin els nostres objectius evitant generar soroll? En aquesta formació, ens endinsarem en el concepte d’informació útil, necessària i que dona conversió, i assenyalarem els tipus de comunicació que ens generen feina però que no ens donen cap resultat.
més informació [+] 
+ Digital

10 lliçons imprescindibles per fer de community manager

28 mai 10:00-12:30   En línia   oberta
Encarregar-se de les xarxes socials de qualsevol projecte (és a dir, fer les tasques de community manager) és una feinada important i normalment poc agraïda. En aquest curs posarem sobre la taula 10 aprenentatges vertebradors que qualsevol community manager ha de tenir en compte perquè la seva feina arribi a bon port.
més informació [+] 
+ Digital

Crea una bona imatge per a les Xarxes Socials: com dissenyar un bon look & feel

4 jun 10:00-12:30   En línia   oberta
En aquest taller ensenyarem a crear perfils de xarxes socials que siguin atractius des del punt de vista visual i que aconsegueixin fer destacar la nostra marca. Durant el curs, veurem quins elements s’han de tenir en compte per poder dissenyar un look & feel que tingui la capacitat de transmetre la imatge de marca de forma coherent i atractiva.
més informació [+] 
+ Digital

Com vendre el teu producte per Instagram i Facebook

11 jun 10:00-12:30   En línia   oberta
Vols aprendre a activar la funció shoppable en els diferents tipus de publicacions del teu perfil d’Instagram? En aquesta formació aprendràs a mostrar els teus productes o serveis a Instagram per vendre’ls a través de l’aplicació de manera senzilla i atractiva.
més informació [+] 
+ Digital

Videomàrqueting: noves narratives dins del format audiovisual

18 jun 10:00-12:30   En línia   oberta
Aquest curs té l’objectiu de facilitar a les empreses del sector cultural la creació d’una estratègia enfocada en els continguts audiovisuals i a iniciar-les dins de la producció de continguts que ajudin a millorar els objectius plantejats.
més informació [+] 
+ Digital

Web3, l’internet de la propietat digital. Oportunitats i reptes per al sector cultural

1 oct 10:00-12:30   En línia   oberta
Ens trobem en un moment de canvi que arriba juntament amb la tecnologia i la descentralització: l’anomenada Web3, l’internet de la propietat digital. En aquesta formació, farem una introducció als conceptes principals de la tecnologia blockchain i explicarem casos reals relacionats amb el sector cultural. Anticipa’t als canvis que venen!
més informació [+] 
+ Digital

Xarxes socials descentralitzades en entorn web3

8 oct 10:00-12:30   En línia   oberta
El futur de les xarxes socials implica la descentralització i la propietat digital. En aquesta formació, veurem algunes d’aquestes xarxes, com ara Lens Protocol, i descobrirem com podem monetitzar el contingut que compartim.
més informació [+] 
+ Digital

Discord: l’eina de gestió de comunitats i participació digital

15 oct 10:00-12:30   En línia   oberta
El futur de les xarxes socials passa per les comunitats digitals, entorns més privats i segurs lliures d’algorismes i publicitat. En aquests nous entorns, Discord és l’eina que es posiciona per gestionar comunitats digitals. En aquesta formació aprendrem les eines clau per començar a gestionar una comunitat amb Discord.
més informació [+] 
+ Digital

Segmentació de públics a Meta Ads (Instagram i Facebook Ads)

22 oct 10:00-12:30   En línia   oberta
En aquest taller, aprendrem a segmentar correctament una campanya publicitària en línia en canals com Instagram Ads o Facebook Ads. Només amb una segmentació adequada aconseguirem rendibilitzar les nostres campanyes en línia. Per això, és molt important que les marques aprenguin a segmentar correctament per esprémer al màxim les seves inversions publicitàries.
més informació [+] 
+ Digital

Google Analytics 4

29 oct 10:00-12:30   En línia   oberta
Aprèn a dominar Google Analytics 4 (GA4) en aquest curs en línia de dues hores i mitja. Des de la configuració inicial fins a la interpretació avançada de dades, exploraràs les funcions clau per mesurar l’èxit en línia. Aprèn a analitzar audiències, monitorar conversions i personalitzar informes. Amb exemples pràctics i una sessió de preguntes i respostes, aquest curs t’ajudarà a optimitzar l’ús que fas de Google Analytics 4 i a prendre decisions basades en dades.
més informació [+] 
Gestió empresarial

Finances per a no financers. 6 | Decisions davant el tancament anual i el seu impacte fiscal

4 nov 09:00-12:00   En línia   oberta
Preparar el tancament anual fiscal i conèixer els principals documents que cal presentar durant l’any
més informació [+] 
+ Digital

Introducció al posicionament orgànic als cercadors SEO

5 nov 10:00-12:30   En línia   oberta
En aquest seminari en línia s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. Farem servir les eines d’intel·ligència artificial (IA) per millorar la productivitat.
més informació [+] 
+ Digital

Introducció a Google Ads

12 nov 10:00-12:30   En línia   oberta
Quin profit pot extreure una empresa del sector cultural de les campanyes publicitàries a Google Ads? En aquest seminari en línia, donarem resposta a aquesta pregunta i descobrirem els diferents tipus de campanyes que ofereix Google. Així mateix, farem servir eines d’intel·ligència artificial (IA) per maximitzar el cost/oportunitat.
més informació [+] 

[VEURE TOTA L'AGENDA]
 
 
 

 

l'SDE a les xarxes socials:

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?