MATERIALS DE L'ACTIVITAT
MATERIAL SESSIÓLa gestió de les marques en les empreses culturals (part 1)
La gestió de les marques en les empreses culturals (part 2)
La gestió de les marques en les empreses culturals (part 3)
La gestió de les marques en les empreses culturals (part 4)
Proporcionar els coneixements sobre com crear, com desenvolupar i com gestionar una marca en el context de les empreses culturals.
Adreçat a empreses i entitats de tots els sectors culturals i creatius, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i comunicació i als gerents.
ATENCIÓ: sessió participativa de 5 hores de durada on juntament amb els fonaments teòrics es duran a terme exercicis pràctics de gestió de marques.
Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.
PROGRAMA
Introducció: La marca com a element estratègic de l’empresa.
PONENT
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.