Aquest seminari pràctic posa a l’abast de les empreses culturals, de forma clara i entenedora, les estratègies bàsiques a tenir en compte a l’hora de la internacionalització. A més vol donar resposta a aquells dubtes que frenen les empreses en aquest procés demostrant que la principal garantia d’èxit és l’aplicació d’una sèrie d’idees, el mètode i la constància.
Sessió adreçada a empreses culturals i creatives que s’inicien en el procés de la internacionalització.
Aquesta sessió s'emetrà en streaming pel web SDE i pel web de Catalan!Arts
PROGRAMA
1. Com es construeixen les bases adequades per començar a exportar.
2. Com se seleccionen els mercats més adients
3. He d’adaptar el meu producte?
4. Com es tria el canal més convenient.
5. Estratègia d’entrada.
PONENT
Cristina Danón. Màster en comerç internacional i diplomada en màrqueting electrònic, conferenciant i professora universitària és sòcia consultora d'International Team Consulting, empresa que va crear després de 17 anys d'experiència pràctica exportadora com a directora d’exportació i en altres llocs de responsabilitat, sempre en l’entorn internacional. Ha assessorat un ampli ventall d’empreses i, en particular, conegudes empreses del món cultural català, en el seu camí cap a la internacionalització.