Posicionament internacional als cercadors

En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra,  el posicionament natural i orgànic (SEO). Totes aquestes estratègies parteixen des del punt de vista d'una empresa internacional que vol promocionar-se als països de destinació d'exportació, i incloure també la seva planificació, l'estratègia, la configuració i el seguiment.
En acabar aquest seminari, els assistents tindran els coneixements per aparèixer en un cercador quan un client potencial busqui el seu producte o servei, en qualsevol idioma i en qualsevol país del món.

Taller pràctic amb ordinador en temps real!

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu Wi-Fi i cable  d'alimentació.

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles. 

HORARI i ESPAI

Dimarts 4 de març, de 9:00 h a 14:00 h.

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.

PONENT

Víctor de Francisco. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d'Internet per l'Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d'Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona, UB), o l'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI). Actualment és el director del màster en màrqueting digital internacional (MDI) de la Universitat Pompeu Fabra-Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI)
. .