Taller de Crowdfunding: com planificar i gestionar una campanya exitosa?

 

El crowdfunding no és només una eina de finançament alternatiu. També permet prendre el pols del projecte i fer una primera avaluació de l'interès que genera i, per tant, determinar quina podria ser la resposta del mercat.

 

Adreçat a:

Persones amb un projecte cultural i creatiu que tinguin una campanya de crowdfunding en fase de preparació.

Metodologia:

Es tracta d'un taller pràctic amb una dinàmica participativa. S'analitzaran exemples i casos d'èxit, es donaran consells concrets per a cada fase del procés de crowdfunding i s'analitzaran les claus per a una campanya exitosa. Els participants tindran l'oportunitat de presentar els seus projectes i rebre feedback per millorar la seva presentació.

Ponent:

Sina Greinert. Responsable de Networking and Transfer of Ideas de la Hamburg Kreativ Gesellschaft i coordinadora de la plataforma de crowdfunding Nordstarter. Hamburg Kreativ Gesellschaft és l'agència de suport a les indústries culturals i creatives de la ciutat d'Hamburg i la impulsora de la primera plataforma de crowdfunding de titularitat pública d'Europa: Nordstarter

Sessió en castellà

Data i Espai

Dimecres 30 d'abril, de 9.30 a 14.00h.

Sala d'actes de l'Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

 

Aforament limitat a 12 empreses/persones amb un projecte cultural i creatiu que tinguin una campanya de crowdfunding en fase de preparació (es realitzarà una selecció de projectes entre els candidats)

09.30h - 09.45h. Registre inscrits

09.45h - 11.30h. Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics

11.30h - 11.45h. Pausa

11.45h - 14.00h. Presentacions i feedback

 

 

. .