Els mercats europeus per a les arts escèniques per a tots els públics

L'objectiu de la sessió és conèixer quines són les portes d'entrada als mercats de les arts escèniques per a tots els públics de Bèlgica, Alemanya, Àustria, Suïssa, França, Regne Unit i Irlanda.

En aquesta edició s'identificaran les singularitats de cada país, es descriuran les fires professionals i els festivals més rellevants i les oportunitats que poden aportar, així com els agents europeus claus del sector.

Sessió adreçada a companyies i professionals de les arts escèniques per a tots els públics interessats en obrir nous mercats a Europa.

HORARI i ESPAI

Dimecres 11 de juny,  de 10:00h a 14:00 h.

Sala d'actes de l'Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

10.00 h - 10.10 h.  Recepció inscrits

10.10 h - 10.15 h.  Presentació de la jornada

10.15 h - 10.45 h.  Bèlgica, a càrrec de Núria Bultà. ICEC Brussel·les.

10.45 h - 11.15 h.  Zona DACH (Alemanya, Àustria i Suïssa de parla germànica) a càrrec de  Neus López. ICEC Berlín.

11.15 h - 11.45 h.  Pausa

11.45 h - 12.15 h.  França, a càrrec d'Eva Colom. ICEC París. 

12:15 h - 12:45 h.  UK i Irlanda, a càrrec Mar P. Unanue. ICEC Londres.

12.45 h -13:15 h.  Casos concrets

 

 

Jordi Colominas
Coordinador artístic de la Cavalcada Expo'92 a Sevilla de Comediants, coordinador de projectes de Comediants i director de FiraTàrrega (2007-2010), entre altres. Actualment codirigeix l'empresa Imaginart, que crea, produeix i distribueix espectacles per a tots els públics, però molt especialment per al públic infantil, i que dirigeix i produeix el festival El Més Petit de Tots.

 

 

David Berga

Mànager internacional des de fa més de deu anys. Ha dut espectacles tant catalans com estrangers a nombrosos festivals i fires d'Europa, Amèrica, Àsia i Oceania. Especialitzat en espectacles visuals, de carrer i per a espais no convencionals. Darrerament ha començat també a fer camí com a productor, amb l’espectacle/instal·lació “Automatarium”

 

13.15 h - 13.45 h. Precs i preguntes 

 

 

. .