OBJECTIUS
Conèixer els diferents estils d’interlocutors que podem tenir i les estratègies per connectar-hi. Aprendre a negociar amb eficàcia en diferents situacions.
Taller adreçat a professionals de les empreses i entitats del sector cultural i creatiu que han de negociar internament i externament. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
Places limitades segons ordre d'inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat.
CONTINGUT
Principis de negociació: negociació cooperativa i negociació competitiva
El procés de negociació: factors a tenir en compte
El model d’estils personals: com connectar amb l’interlocutor, com persuadir-lo, com preparar la informació
Principis de comunicació interpersonal en la negociació
Ferran Ramon-Cortés @FerranRamonC Director de l'Institut de Comunicació 5 Fars, dedicat a la formació en habilitats de comunicació. Professor de comunicació personal i col·laborador acadèmic d'ESADE. Autor de diversos llibres de comunicació, entre els que destaca "L'illa dels 5 Fars".
|