L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), mitjançant el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) organitza un mòdul formatiu per impulsar campanyes de crowdfunding per a projectes culturals, que constarà de 3 sessions en línia i un taller pràctic, en el qual 15 projectes seleccionats rebran assessorament grupal i personalitzat per crear el seu propi crowdfunding.
En aquesta primera sessió, “Abecé per engegar una campanya de crowdfunding”, farem una introducció als aspectes clau que requereix un projecte per poder engegar una campanya de finançament col·lectiu, des de la capacitat de generar una xarxa relacional fins la definició d'un repte motivador.
un projecte per poder engegar una campanya de finançament col·lectiu, des de la capacitat de generar una xarxa relacio-nal fins la definició d’un repte motivadoA la primera, “Abecé per engegar una campanya de crowdfun-ding”, farem una introducció als aspectes clau que requereix un projecte per poder engegar una campanya de finançament col·lectiu, des de la capacitat de generar una xarxa relacio-nal fins la definició d’un repte motivado
En engegar una campanya de crowdfunding, és important dedicar atenció a alguns elements imprescindibles perquè tingui èxit: la confiança que genera qui promou el projecte, la definició de l’objectiu, la solvència de la xarxa relacional a la qual es vol demanar diners, la campanya de comunicació, el calendari, etc. Es tracta de l’abecé imprescindible per engegar una campanya de crowdfunding.
OBJECTIUS
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu amb interès per engegar un crowdfunding.
FORMADORA
Aina Serra Julià @ainaserrajulia
Economista i periodista, màster en Direcció de Comunicació. Consultora en comunicació i captació de fons, especialitzada en l’àmbit social. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. |