Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Abecé per engegar una campanya de crowdfunding

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

ABCcampanyacrowdfunding

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
GESTIÓ EMPRESARIAL

SESSIÓ

Abecé per engegar una campanya de crowdfunding

2 jun 2022 10:00-13:00   EN LÍNIA

L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), mitjançant el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) organitza un mòdul formatiu per impulsar campanyes de crowdfunding per a projectes culturals, que constarà de 3 sessions en línia i un taller pràctic, en el qual 15 projectes seleccionats rebran assessorament grupal i personalitzat per crear el seu propi crowdfunding.

 

En aquesta primera sessió, “Abecé per engegar una campanya de crowdfunding”, farem una introducció als aspectes clau que requereix un projecte per poder engegar una campanya de finançament col·lectiu, des de la capacitat de generar una xarxa relacional fins la definició d'un repte motivador.  

un projecte per poder engegar una campanya de finançament col·lectiu, des de la capacitat de generar una xarxa relacio-nal fins la definició d’un repte motivadoA la primera, “Abecé per engegar una campanya de crowdfun-ding”, farem una introducció als aspectes clau que requereix un projecte per poder engegar una campanya de finançament col·lectiu, des de la capacitat de generar una xarxa relacio-nal  fins la definició d’un repte motivado

 

En engegar una campanya de crowdfunding, és important dedicar atenció a alguns elements imprescindibles perquè tingui èxit: la confiança que genera qui promou el projecte, la definició de l’objectiu, la solvència de la xarxa relacional a la qual es vol demanar diners, la campanya de comunicació, el calendari, etc. Es tracta de l’abecé imprescindible per engegar una campanya de crowdfunding.

OBJECTIUS

 

  • Prendre consciència dels elements imprescindibles que cal tenir en compte perquè una campanya de crowdfunding pugui funcionar.
  • Empoderar els promotors de projectes culturals perquè puguin decidir si el crowdfunding és una opció adequada a les seves necessitats.


CONTINGUTS 

 

  • Anàlisi de la solvència d’un projecte perquè es pugui emprendre un crowdfunding: relat, canals de comunicació, xarxa relacional i recursos.
  • Definició d’un objectiu assolible i engrescador.
  • Campanya de difusió: creativitat, públics objectiu i calendari.


Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu amb interès per engegar un crowdfunding.

FORMADORA 

 

Aina Serra Julià 

@ainaserrajulia 

 

Economista i periodista, màster en Direcció de Comunicació. Consultora en comunicació i captació de fons, especialitzada en l’àmbit social. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?