Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Noves Narratives | Transmèdia

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
CREATIVITAT I INNOVACIÓ

TALLER

Noves Narratives | Transmèdia

23 feb 2021 10:00-13:00   EN LÍNIA

L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), organitza un mòdul sobre noves narratives que vol oferir diferents dinàmiques de promoció i innovació per a les empreses culturals. El mòdul s’articula en tres sessions autònomes al voltant del relat de marca o storytelling, el contingut transmèdia i la gamificació, respectivament.

 

 

TALLER DE CONTINGUT TRANSMÈDIA

De l’storytelling a l’storydoing per activar els nostres públics i canals de comunicació

 

El relat de marca o storytelling és un concepte de moda, però perquè tingui èxit requereix una estratègia i un pla d’activació que sigui coherent per connectar amb els nostres públics. En aquest taller treballarem de manera pràctica eines i conceptes per poder activar estratègies que ens permetin ser rellevants, transversals i eficaços en les nostres accions de comunicació. Veurem, també, casos pràctics que ens permetran entendre els beneficis d’aplicar una visió transmèdia a la nostra comunicació i màrqueting.

 

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  dimecres 17/02 a les 10.00 h

(Aforament limitat a 25 participants. Només una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d'empreses i de professionals del sector cultural privat)

 

 

CONTINGUT

 

  • Start with Why: propòsit de marca, valors, arquetips i rols.
  • De l’storytelling a l’storyliving passant per l’storydoing i el selling.
  • Transmedia Toolkit i eines per definir les nostres estratègies de continguts.
  • Consumer & Content Journey, una versió ampliada de l’embut (funnel) de compra.
  • Estratègies OSEP: mitjans propis, guanyats, compartits i pagats.
  • Creació d’ecosistemes transmèdia: think big, start small, scale fast (‘pensa en gran, comença en petit, escala ràpid’).
  • Tecnologia al servei de les idees.
  • Real time mk, mesurament i KPI, i test & learn.

 

 

 

 

 

Robert Hernández 

 

Professor de Complot Escuela de Creatividad. Tinc el rol d’Strategic Planning Director a Arena Media on em dedico a connectar marques amb persones a través d’històries. Crec que les marques tenen la responsabilitat de generar un impacte positiu a la societat. Procuro parlar de “persones” i no de “target o consumidor”, i de tractar-les amb la major honestedat possible.  Admiro les marques que tenen la voluntat de millorar el món que s’han trobat i tinc referents com el New York Times, Patagonia, TOM’s, el FCBarcelona o Tony's Chocolonely. Compagino la meva professió amb la docència a universitats, escoles de negoci, de creativitat i de disseny perquè em permeten estar en contacte amb altres generacions, més enllà del sector publicitari, i que m’ajuden a entendre el que les persones volem, el que realment ens importa. En definitiva, em prenc la vida com un aprenentatge constant i visc en la recerca de nous estímuls.

 

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?