MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.L'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), a través del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i de l’Àrea de Públics, com a continuació de la sessió del dia 26 de juny sobre Màrqueting relacional i desenvolupament de públics en cultura i del taller del dia 28 de juny de Disseny d'un pla de desenvolupament de públics, organitza aquesta nou taller pràctic de Dades i cultura.
Les dades són el petroli del segle XXI, també en cultura. El taller consisteix en una aproximació a les causes d’aquest fenomen i un estudi del potencial que pot tenir, concretament, en cultura. Durant el taller explicarem el procés per convertir dades en coneixement i repassarem les dades, les eines i els recursos necessaris per fer-ho amb un exercici pràctic a partir de situacions reals presentades pels assistents o de casos de bones pràctiques reals.
Taller adreçat a responsables de públics, màrqueting i de comunicació de les empreses, els equipaments, els festivals i les institucions culturals de tots els àmbits (arts escèniques, música, sector editorial, arts visuals, sector audiovisual i de vídeojocs)
Taller per a 20 persones màxim. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat
Formadors
|
Ferran López CEO i fundador de TekneCultura i TekneData . Ponent, assessor i formador en diversos cursos al respecte per la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya o l'Ajuntament de Girona. Assessor de màrqueting i anàlisi de dades per a Gran Teatre del Liceu, Teatre Victòria, Teatre Poliorama, Festival Temporada Alta, Teatre Nacional de Catalunya o Auditorio de Zaragoza, entre d'altres. Assessor de màrqueting en el desenvolupament de l'aplicació CRM sobre plataforma Salesforce per al sistema de ticketing Codetickets.
|
|
|
Andreu Garrido Soci i consultor en Teknecultura, empresa especialitzada en l'anàlisi de dades i desenvolupament d'estratègies de màrqueting 'Data-driven decision', un enfocament innovador per al sector cultural i gràcies al qual seguim aprenent dia a dia. Ha participat en l'Estudi de Públics del Teatre Lliure (2015), el Disseny i Implementació d'un sistema d'indicadors integral per a la Fira de Tàrrega o l'Institut Ramon Llull, a la Implementació d'un nou model de màrqueting, patrocini i mecenatge per al Teatre principal de Palma, o l'Elaboració del Mapa dels estudis de públics culturals a Catalunya
|
|
|
Carles Ponce Soci i coordinador a Teknecultura . Expert en estratègia, implementació i avaluació de continguts (serveis d’email màrqueting, analítica web i data diggest) i responsable de seguretat de dades a Teknecultura i Teknedata. Responsable d’implementació i avaluació de continguts per al Club Català de Cultura TR3SC, Teatre L’Atlàntida de Vic o Festival Daltabaix, entre d’altres. Responsable d’estratègia i implementació email màrqueting per al Festival Grec – Festival de Barcelona en les edicions de 2017 i 2018. Ha realitzat formacions en email màrqueting per a diferents projectes culturals com Mostra d’Igualada, Fira Mediterrània de Manresa, Ibercàmera, Fira Tàrrega, Bitò Produccions o Palma Feria de Teatro en el Sur. |