L'objectiu d'aquest sessió és familiaritzar els participants amb els costos empresarials, tant de gestió com l'aplicació, tant si es tracta d’una societat com d’un autònom del sector cultural i creatiu-
La formació és eminentment pràctica, dinàmica, participativa i d’aplicació immediata al lloc de treball. El diàleg, la interacció, la participació activa, la recuperació de l’experiència com a font de coneixement, la reflexió dels participants i la recerca en l’aplicació dels coneixements adquirits són elements rellevants per a la formació.
Totes les sessions es duran a terme de manera interactiva buscant en tot moment la participació dels assistents. La metodologia emprada serà la següent:
• Teoria
• Pluja d’idees (brainstorming)
• Exercicis específics
• Casos empresarials
Programa
Formador
Salvi Hernández Barjola. Enginyer informàtic per la UPC, postgraduat en Direcció de les Tecnologies de la Informació per la UB, MBA Executive per EAE-UPC, Creació i Gestió d’Empreses per ESADE, programa de Direcció General per IESE Business School. Expert en assessoria i consultoria empresarials en l’àrea financera, en gestió de persones, en sistemes d’informació i en gestió de projectes i processos. Soci director de Sigma Consulting - Arekia. Docent i conferenciant en diverses universitats, escoles de negocis i empreses.