Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > NO BUSQUIS MARQUES, CREA’N UNA!

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

PPT No busquis marques. Crea'n una!

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

NO BUSQUIS MARQUES, CREA'N UNA! (Part1)

NO BUSQUIS MARQUES, CREA'N UNA! (Part 2)

NO BUSQUIS MARQUES, CREA?N UNA! (Part 3)

NO BUSQUIS MARQUES, CREA'N UNA! (Part 4)

MÀRQUETING I COMUNICACIÓ

JORNADA

NO BUSQUIS MARQUES, CREA’N UNA!

20 mai 2015, 21 mai 2015 09:30-14:00   Sala d'Actes de l'Arts Santa Mònica

 

Màrqueting i comunicació

 

NO BUSQUIS MARQUES, CREA’N UNA!

 

L’OBJECTIU DE les jornades és proporcionar les eines bàsiques necessàries de màrqueting, comunicació i economia per desenvolupar models de negoci sostenibles i rendibles reduint les opcions de risc, i generar indústria cultural potent i competent internacionalment.

 

SESSIÓ ADREÇADA especialment a gestors/ores de festivals culturals o que tinguin el projecte de realitzar-ne un, així com a empreses del sector cultural i creatiu en general amb experiència en gestió cultural.

 

Format

Taller pràctic de dos dies de durada.

 

Dimecres 20/05/2015

9.30 - 14 h

Registre d’inscripcions a les 9.20 h

 

PROGRAMA

9.30 - 11.30 h

Breu introducció al màrqueting

 Bases del màrqueting

 Posicionament de producte

 Tipus de consumidors

Màrqueting el 2015

                 De Woodstock i Canes al Tomorrowland, el Sensation i l’Arenal

Màrqueting 3.0

  El valor del teu producte i com pots fer que el món el conegui

11.30 - 13 h

Per què comuniques?

            Objectius de la comunicació:

                        Finançament:

                                   Venda d’entrades

                                   Valor de marca

                                   Posicionament en el mercat

                                   Patrocinadors

                                   Institucions

                                   Line extensions

                                   Creació de territoris

                                   Reducció de costos (contractació i col·laboradors)

Comuniques bé?

            Mesurar la comunicació:

                        ROI

                        Valoració del clipping

                        Impacte

            Sempre es comunica igual (primer any i any 18)?

 

El cas de la comunicació i els patrocinadors:

                        Preu per impacte

                        Canvis de brífing

            

Amb qui parles?

                        Els perills del DIY

                        El copy

                        La distància entre crear i comunicar

 

13 - 14 h. Fòrum obert sobre la relació entre màrqueting i comunicació

            Pressions dels patrocinadors

            De l’storytelling a la trucada promocional

            Overpromise a col·laboradors

            Casos d’èxit i catàstrofes diverses

 

      

Dijous 21/05/2015

10 - 13 h. El cas pràctic: In-Edit

L’estratègia empresarial d’In-Edit com a reflex de la campanya de màrqueting o a l’inrevés

            — Moda

            — Beat

            — TV

            — Expansió internacional

            — One-hit wonder

 

La comunicació a In-Edit, molt més enllà de vendre entrades

            — Com ha evolucionat en aquests anys

            — Les seus: nous festivals de manera constant

            — La relació amb les marques

            — Portar la contrària al teu públic

 

Tertúlia i copa networking

 

 

Ponents:

 

 

 

Marc Tapias és soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit —del qual és soci i cap de comunicació—, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.

 

   

Uri Altell, emprenedor, innovador i creatiu, és fundador del festival In-Edit i president i fundador de la primera agència de coolhunting d’Espanya, Strike Group, entre altres projectes.

 

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?