MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Finançament per a start-ups digitals del sector cultural (part 2)
Finançament per a start-ups digitals del sector cultural (part 1)
El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora un any més amb Bizbarcelona, cita ineludible dels emprenedors i les empreses que volen fer créixer el seu negoci i els inversors que busquen nous negocis amb potencial d'èxit.
Aquesta sessió pretén presentar la línia de préstecs participatius per a emprenedors culturals digitals, una eina per finançar projectes empresarials relacionats amb el desenvolupament d’aplicacions, videojocs, plataformes de consum o negocis digitals. També té com a objectiu donar visibilitat als emprenedors en l’àmbit de les start-ups digitals del sector cultural per tal que comparteixin la seva experiència en la recerca de finançament i per sensibilitzar els inversors de les possibilitats d’invertir en emprenedoria cultural i creativa.
Si hi esteu interessats, oferim codis d'inscripció gratuïta (100 primeres sol·licituds) per a assistir a les activitats del bizbarcelona. Per a la resta, us enviarem un codi de descompte (entrada a 8 euros) perquè us pugueu registrar.
HORARI i ESPAI
Dijous 1 de juny, de 18.00 a 19.00 hores
Fira de Barcelona. Palau 1. Zona bizemprèn. Sala EXECUCIÓ 2
Av. de la Reina Maria Cristina, s/n, 08004 Barcelona
PROGRAMA
18.00 - 18.05h Presentació dels préstecs participatius, a càrrec d’Edgar Garcia, director de l’Àrea de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC
18.05 - 18.15h Alberto Tognazzi, soci fundador de LOVE STREAMS, SL, i el projecte Screenly. Expert nous models de negoci, projectes new media i tecnologies mòbils.
Screenly és una plataforma en línia que permet organitzar projeccions sota demanda a sales de cinema.
18.15 - 18.25h Marc Santandreu, cofundador i CEO de TEKSTUM SOLUTIONS, SL, responsable de la direcció estratègica i executiva del projecte
Tekstum és una plataforma que ofereix informació qualitativa del mercat editorial als diversos agents del sector (editorials, autors i agències literàries) mitjançant un algoritme basat en Ia Intel·ligència Artificial i el Big Data que descobreix quins són els sentiments, les emocions i les sensacions que una obra transmet als seus lectors.
18.25h - 18.35h Bruno Saguer Duprez, co-fundador d’EYETOK i responsable de desenvolupament de negoci
Eyetok és una solució mòbil de reproducció de vídeo en temps real (live-streaming) que permet a les empreses, mitjançant una aplicació web, adquirir i gestionar vídeos creats en directe pels usuaris (UGC) i els fans, mitjançant l'app mòbil Eyetok, allà on es produeixen els fets (esdeveniments musicals i esportius, noticies, etc.). Eyetok és més que un canal de comunicació per a empreses: és una plataforma de vídeos en directe i de persones que contribueixen a generar continguts per als canals digitals d’aquestes.
18.35 - 18.45h Miquel Martí, CEO del clúster BARCELONA TECH CITY
Barcelona Tech City és una associació oberta a tots els integrants de l’ecosistema del negoci digital i tecnològic presents a Barcelona.
18.45 - 19.00h Debat amb tots els ponents
Amb la col·laboració de