Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Google Adwords: campanyes per promocionar la nostra empresa (II)

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material Sessió-Adwords II

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.

COMPARTEIX

DIGITAL MEDIA

TALLER

Google Adwords: campanyes per promocionar la nostra empresa (II)

data: 24-03-2017 | lloc: UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

Part II: Campanyes d’Adwords a la xarxa de Display, el remàrqueting i els anuncis en vídeo

Google AdWords no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs d’AdWords (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube).

 

METODOLOGIA

 

Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i interacció amb les persones assistents.

Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

 

REQUISITS

Disposar d’un compte de Google

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.

 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

 

Places limitades segons ordre d'inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. 

 

CONTINGUTS - Part II: Campanyes d’Adwords a la xarxa de Display, el remàrqueting i els anuncis en vídeo

 

Introducció 

 

Què podem fer les empreses culturals amb Google AdWords?

Tipus de campanyes i terminologia bàsica.

 

1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya

El concepte de la subhasta CPC, CPM i CPV a la xarxa de display, remàrqueting i vídeo.

Segmentació del mercat, definició dels objectius i de les estratègies.

 

2. Creació d’una campanya de display

L’estructura de les campanyes de display.

L’opció de segmentacions demogràfica i d’ubicacions.

L’opció de segmentació per conceptes clau, temàtiques i ubicacions seleccionades.

La creació d’anuncis de display, eines i formats.

L’establiment de preus, la revisió i el setup.

 

3. Ampliació del Display amb remàrqueting

Conceptes bàsics de remàrqueting a Google.

Configuració d’una campanya de remàrqueting a la xarxa de display.

 

4. Creació d’una campanya de vídeo

L’estructura de les campanyes de vídeo.

L’opció de segmentacions demogràfica i d’ubicacions.

L’opció de segmentació per conceptes clau o temàtiques de vídeos.

La creació d’anuncis de vídeo, format de vídeos «TrueView».

L’establiment de preus, la revisió i el setup.

 

5. Resultats, control i seguiment

Creació i gestió d'informes.

Seguiment de conversions.

Integració a Google Analytics.

 

6. Ajuda i recursos addicionals

 

 

FORMADOR

 

 

Víctor de Francisco @victordf

Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té  un  màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de  Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting    internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre  els  quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com  ara la Universitat  de  Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior  de  Comerç  Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment  és  el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de  l’ESCI-UPF i  del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una  empresa de consultoria estratègica a internet.

 

 

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?