MATERIALS DE L'ACTIVITAT
No hi ha cap document disponible en aquests moments.Com ens pot ajudar Spotify en la nostra comunicació corporativa
Spotify no és tan sols una aplicació per reproduir música. És també una eina de primer ordre per crear continguts audiovisuals que ajudin a construir una imatge de marca a internet. Cada vegada hi ha més empreses (no necessàriament ràdios, televisions o discogràfiques) que hi aposten per connectar amb perfils d'usuaris concrets. A més, Spotify proporciona continguts frescos i de qualitat per difondre a xarxes socials, fomentar l’engagement i arribar a més públic.
Els continguts audiovisuals són un recurs imprescindible en l’estratègia de comunicació a internet d’empreses i particulars. Especialment a xarxes socials, on emetre continguts únicament textuals és sinònim de passar desapercebut. Generar continguts multimèdia, però, pot ser un problema. Una de les solucions és Spotify, una aplicació senzilla que, si se’n coneixen les principals claus d’ús, pot contribuir eficaçment a arribar a més públic, a construir una imatge de marca o de producte, a fomentar l’engagement i a garantir continguts de qualitat.
OBJECTIUS
A la sessió aprendrem a fer servir aquest recurs tan ric i ple de possibilitats per a xarxes. També veurem exemples d’èxit d’empreses de diversos sectors.
Places limitades segons ordre d'inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
CONTINGUT
FORMADOR
|
Jaume Pla @jaume_pla Periodista digital especialitzat en internet i noves tecnologies. Les seves activitats giren entorn de la creació i la coordinació de continguts, tant en xarxes socials com en mitjans en línia. Ha creat, gestionat, coordinat i mantingut noves aplicacions, serveis i continguts de diversa mena, tots relacionats amb el món de la xarxa. També ha treballat a laMalla.cat i en el desenvolupament de projectes als Serveis Interactius de TV3 i Catalunya Ràdio. Ha tractat diversos àmbits: blogs, estratègia de presència a les xarxes socials, comunicació externa —notes de premsa—, SEO, ginys (widgets) i la conceptualització de nous portals. Cal destacar-ne també l’activitat docent a institucions com la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) o Barcelona Activa.
|