Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Presentació Programa CREAMEDIA

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

Presentació Programa CREAMEDIA (Part1)

Presentació Programa CREAMEDIA (Part2)

GESTIÓ EMPRESARIAL

COL·LABORACIONS EXTERNES

Presentació Programa CREAMEDIA

20 nov 2017 11:45-14:00   Sala d'actes del Museu Dr. Melcior Colet

 

El Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC, Barcelona Activa i la Fundació Catalunya Cultura llancen la 12a edició del programa Creamedia, que té com a objectiu promoure la creació d’empreses en el sector cultural i creatiu.

 

En aquest sentit, us convoquem a una sessió informativa en què donarem detalls de les novetats més rellevants d’aquesta edició, explicarem com funciona el procés de selecció i informarem sobre els àmbits de formació i les competències i el calendari previst.

 

Programa

 

11.45 – 12.00 h. Registre de les inscripcions.

 

12.00 – 12.15 h. Presentació de les entitats promotores, a càrrec de Montse Basora, directora d’Emprenedoria de Barcelona Activa; Edgar Garcia, director de l’Àrea de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC, i Gemma Sendra, directora de la Fundació Catalunya Cultura.

 

12.15 – 13.00 h. Presentació del programa Creamedia 2018, a càrrec de Xavier Dumont, responsable del servei d’Emprenedoria de Barcelona Activa.

 

1.    Línies generals del programa

2.    Àmbits de formació

3.    Qui s’hi pot presentar

4.    Procés de selecció

5.    Calendari del programa (horaris, espai...)

6.    Premis

 

13.00 – 13.30 h. Presentació de l’equip de formadors i dels àmbits d’actuació, a càrrec de Cristina Ramos, tècnica de Barcelona Activa.

 

  1. Carlos Pérez de Galactinet SL – Moduls de Pla d’empresa, competències i tutories
  2. David Millet de Impento – Modul jurídic fiscal

 

13.30 – 13.45 h. Els protagonistes: presentació dels participants en les edicions anteriors del programa Creamedia.

 

1.   Daniel Resnich de Goodmoment 

2.   Ingrid Toran i  Daniel Díaz de Blou And Rooi

 

13.45 – 14.00 h. Torn de preguntes.

 


 

INFORMACIÓ DEL PROGRAMA CREAMEDIA

 

 

El programa Creamedia es desenvolupa principalment per mitjà de les activitats següents:

 

  • Formació empresarial per a l’elaboració del pla d’empresa
  • Formació específica (model de negoci, pla de màrqueting, pla d’operacions, finançament i pla financer).
  • Formació en aspectes legals i fiscals.
  • Capacitació en habilitats emprenedores.
  • Formació en continguts digitals.
  1. Mentoria
  2. Coneixement d’emprenedors d’èxit del sector
  3. Networking

 

A qui s’adreça?

A persones emprenedores amb un projecte empresarial o empreses constituïdes que vulguin analitzar nous models de negoci dins de l’àmbit de les empreses creatives i culturals.

 

Es valoraran les iniciatives amb un component innovador i que treballin el model de negoci en un entorn digital.

 

Sectors i activitats:

  • Arts escèniques i espectacle: dansa, teatre, circ...
  • Gestió d’activitats culturals o gestió de patrimoni cultural.
  • Disseny gràfic, de moda, de productes i d’espai.
  • Producció audiovisual: cinema, ràdio, vídeo, publicitat, fotografia i televisió.
  • Música i videojocs.
  • Animació, serveis i continguts web.
  • Arts gràfiques.
  • Edició de llibres, premsa i activitats editorials.
  • Arts visuals (exposicions, galeries d’art...).

 

El programa Creamedia es presenta com una oportunitat única:

 

Per posar en marxa la teva empresa

 

  • Analitzar la viabilitat de la teva idea de negoci amb el guiatge dels principals agents del sector.
  • Desenvolupar un pla d’empresa complet.
  • Disposar d’un assessor personal que t’acompanyarà en la creació i en la consolidació de la teva empresa.

 

Per ampliar la xarxa de contactes i relacions

 

  • Crear sinergies amb altres emprenedors i compartir les teves inquietuds i expectatives i els teus interessos i objectius.
  • Rebre la formació d’experts i especialistes coneixedors del sector creatiu i cultural.
  • Conèixer de primera mà altres emprenedors del sector com a casos de bones pràctiques.

 

Per desenvolupar competències emprenedores i directives

 

  • Participar en el programa d’entrenament competencial associat a la iniciativa.
  • Adquirir les competències directives necessàries per posar en marxa una empresa d’èxit.

 

PREMIS

 

Un cop acabada la formació, l’organització seleccionarà els tres millors projectes d’entre els que hagin participat en el programa a partir de la valoració que un jurat extern a les entitats organitzadores farà de les presentacions dels projectes.

 

CALENDARI

 

Període d’inscripció: del 20 al 30 de novembre de 2017

Inici del programa:15 de gener de 2018

Tancament i lliurament de premis durant la fira Bizbarcelona 2018

 

 

una col·laboració de 

 

  

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?