Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Taller de Facebook i Twitter

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material de la sessió

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
TRANSFORMACIÓ DIGITAL

TALLER

Taller de Facebook i Twitter

data: 17-01-2018 | lloc: UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

Com gestionar aquestes xarxes socials per treure’n el millor profit 

 

En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquestes dues xarxes.

 
OBJECTIUS 
 
Capacitar el participant perquè pugui gestionar la imatge de la seva empresa a les xarxes socials, així com treure'n el màxim profit.
 
METODOLOGIA
 
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en la comunicació de les seves empreses.
 

NOVETAT

 

Per tal d’assegurar l’aprofitament d’aquest itinerari, l’SDE posa a disposició dels usuaris el primer tutorial SDE online: Introducció a les xarxes socials, a càrrec de Montserrat Peñarroya. Aquest tutorial s'estructura en diverses càpsules formatives que introdueixen els conceptes bàsics per poder assistir als tallers presencials de l’itinerari de Comunicació a les xarxes socials (I1).

 

Abans d’assistir al Taller de Faceboook i Twitter, assegura’t de visionar els següents tutorials específics:

 

Introducció a Facebook (clica aquí) 

Introducció a Twitter (clica aquí) 

 

Els seus continguts es donaran per assolits abans del taller presencial, de manera que tots els assistents partiran del mateix nivell de coneixement. 

 

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Un cop tramitat el pagament, no es retornarà l'import en cap cas.

 

Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.

 

*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.

 

L’aforament és limitat.

 

REQUISITS 

 

Disposar d’un compte de Google

 

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.

 

Tingues en compte que abans de venir al taller cal tenir un compte de Facebook i Twitter i conèixer les nocions bàsiques del seu ús.

 

FORMADORA

 

  

 Montserrat Peñarroya  @montsepenarroya 

 Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa Comercio Digital, S.A. que  pertany al Grup Intercom (creadors d'Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha  estat  CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades  amb Internet.  És professora de Marketing Digital i d'eBusiness en Màsters i    Postgraus de diverses  universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària  de Turisme i Hosteleria),  UPF - ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix    classes a la Universitat  Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La  Cambra de Comerç de  Barcelona ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència Catalana de  Turisme, entre altres.

 

Proper taller I1

Youtube: taller de videomàrqueting (07.02.2018) 

 

 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?