Com gestionar aquesta xarxa social per treure’n el millor profit
En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funciona Facebook, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquesta xarxa social.
Per tal d’assegurar l’aprofitament d’aquest itinerari, l’SDE posa a disposició dels usuaris el tutorial SDE online: Introducció a les xarxes socials, a càrrec de Montserrat Peñarroya. Aquest tutorial s'estructura en diverses càpsules formatives que introdueixen els conceptes bàsics per poder assistir als tallers presencials de l’itinerari de Comunicació a les xarxes socials (I1).
Abans d’assistir al Taller de Faceboook, assegura’t de visionar el següent tutorial específic:
Introducció a Facebook (clica aquí)
Els seus continguts es donaran per assolits abans del taller presencial, de manera que tots els assistents partiran del mateix nivell de coneixement.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Un cop tramitat el pagament, no es retornarà l'import en cap cas.
Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.
*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.
L’aforament és limitat.
REQUISITS
Disposar d’un compte de Google.
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
FORMADORA
Montserrat Peñarroya @montsepenarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l'empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d'Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d'eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF - ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC - SDE i l'Agència Catalana de Turisme, entre altres. |