Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > DIGITAL MUSIC 2.0/2012. al MVLab - Innovant en el finançament del sector musical: recerca de recursos alternatius

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Aliances innovadores

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

DM2.0/12 al MVLab - Tot gira al voltant de l?experiència de l?usuari

DM2.0/12 al MVLab - Aliances innovadores

DM2.0/12 al MVLab - Experiències en xarxa. Altres formes de finançament europeu: grups i artistes per a la creació i l?intercanvi

DM2.0/12 al MVLab - Crowdfunding o el microfinançament

DM2.0/12 al MVLab - Music Supervisors, una nova figura en el panorama musical

DM2.0/12 al MVLab - Les APP i les xarxes socials

DIGITAL MUSIC 2.0

JORNADA

DIGITAL MUSIC 2.0/2012. al MVLab - Innovant en el finançament del sector musical: recerca de recursos alternatius

data: 12-10-2012 | lloc: Recinte Firal El Sucre. Auditori Marià Vila d'Abadal

En col·laboració amb l'Àrea Professional del Mercat de Música Viva de Vic 

 

 

PROGRAMA

 

Dijous, 13 de setembre

 

11:45 h – 12:00 h Recepció dels assistents

 

12:00 h – 12:45 h Les APP i les xarxes socials

Farem un repàs per les noves finestres (Facebook, Twitter, Myspace, Spotify, etc.) que han destronat el mitjans més tradicionals d’arribar al públic de la música, i també per les aplicacions (APP) més innovadores que ens apropen a l’usuari.

 

Amb: Àlex Solà, soci de Bamboo, consultora en noves tecnologies i Internet

 

12:45 h – 13:15 h Tendència: Music Supervisors, una nova figura en el panorama musical

Amb: Aitor González, director d’OART Studios, Artist branding & Communication Agency

 

 

13:15 h – 14:00 h Crowdfunding o el microfinançament

Coneixerem de prop una de les principals plataformes de microfinançament per a projectes culturals, així com un cas d’èxit musical i l’experiència d’un micromecenes.

 

Amb:

  • Plataforma de crowdfunding: Jonàs Sala, cofundador de Verkami
  • Casos pràctics: Aleix Tobies, director deCoetus  
  • Micromecenes cultural: Roger Palà, periodista

 

Modera: Roger Roca, director d’Sputnik i assessor artístic del festival de documentals musicals IN-EDIT

 


Divendres, 14 de setembre

 

11:45 h – 12:00 h Recepció dels assistents

 

12:00 h – 12:30 h Experiències en xarxa. Altres formes de finançament europeu: grups i artistes per a la creació i l’intercanvi

 

Amb:

  • Piet Decoster, mànager i director del projecte “Vis-a-Vis” (cas pràctic de col·laboració cultural entre agents al nord de França i el sud de Bèlgica)
  • Jordi Herreruela, director de la Casa de la Música Popular

 

12:30 h – 13:00 h Gaming

Coneixerem algunes de les singularitats i oportunitats de la música creada especialment per a videojocs de la mà d’un dels seus principals compositors.

 

Amb:Òscar Araujo, compositor especialitzat en videojocs

 

13:00 h – 13:30 h Aliances innovadores

Hi ha moltesmaneres per impulsar i promoure un artista, més enllà dels anuncis habituals. S’exposaran alguns exemples de relacions innovadores entre la música i les marques (Vueling, Pioneer, Lucky Strike, etc.).

 

Amb: Olivier Gené, director d’OMG-Consulting i soci d’Ibiza Essentials Agency

 

 

13:30 h – 14:00 h Tot gira al voltant de l’experiència de l’usuari

Coneixerem quins són els hàbits dels usuaris, què demanen a una marca i a un grup per a ser-ne seguidors i fans. També exposarem les noves fórmules d’expressió que ens apropen al nostre públic objectiu des d’una perspectiva que requereix la intel·ligència del nostre interlocutor: transmèdia i storytelling.

 

Amb: Paloma Cordón, consultora de Comunicació Social especialitzada en storytelling i Argumentari

 

 

Modera: Roger Roca, director d’Sputnik i assessor artístic del festival de documentals musicals IN-EDIT

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?