Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Taller d’e-mail màrqueting

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material Sessió E-mail Màrqueting

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

TALLER

Taller d’e-mail màrqueting

28 feb 2020 09:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born

Mailchimp i altres eines per fer campanyes i enviar butlletins

 

 

El màrqueting per correu electrònic (e-mail marketing) és una eina que fa anys que s’utilitza a internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una molt bona eina per aconseguir la fidelitat dels clients existents (fer que repeteixin la compra, fer que provin nous productes o aconseguir que ens recomanin a tercers).

 

En aquesta sessió veurem què és el màrqueting per correu electrònic i què hauríem de tenir en compte pel que fa a bases de dades i legislació a l’hora de preparar la nostra estratègia de comunicació utilitzant aquesta tècnica. També veurem com funciona Mailchimp, una de les eines més utilitzades a escala mundial per enviar butlletins i fer publitramesa (mailing), tot i que els coneixements adquirits es podran aplicar a qualsevol altra eina d’enviament de correu electrònic.

 

La sessió serà un taller pràctic de petit format en què cada participant crearà un butlletí i l’enviarà a la resta de participants per rebre’n feedback. També aprofitarem per analitzar les estadístiques d’enviament i obertura i per aprendre les tècniques que ens ajudaran a maximitzar els bons resultats en les nostres campanyes.

 

CONTINGUTS

 

  • Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de gent que no ha visitat mai el nostre lloc web.
  • Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de la gent que visita el nostre lloc web.
  • Què és correu brossa i què no ho és.
  • Com es poden passar els filtres anti-spam.
  • Com funciona la Llei de protecció de dades en relació amb el màrqueting per correu electrònic.
  • Com podem elaborar un butlletí d’èxit.
  • Quines eines tenim per enviar el butlletí.
  • Quan és el millor moment per enviar un correu electrònic.
  • De quines ràtios d’obertura i reactivitat hauríem de gaudir.
  • Com es pot controlar el retorn de la nostra inversió.

 

ADREÇAT A

Professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu responsables del màrqueting i responsables de la comunicació en línia.

 

REQUERIMENT

És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb connexió wifi i cable d’alimentació.

 

PAGAMENT

El taller és de pagament. El preu és de 15 € en total. No es retornarà l’import en cap cas.

 

FORMADORA

 

Montserrat Peñarroya | 3ISIC - Quadrant Alfa

 

Directora de l’Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement (3ISIC), ha estat sòcia fundadora i directora general de l‘empresa Comercio Digital, SA, que pertany al Grupo Intercom (creadors d‘Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb internet. És professora de Màrqueting Digital i d‘e-Business en màsters i postgraus de diverses universitats: UAB, ESCI-UPF, UB, UdG, UOC, UVic i CETT-UB, i dirigeix el grau en Emprenedoria Digital a La Salle - URL. És experta i facilitadora de coneixements de l’Organització Mundial del Turisme i especialista en la creació de plans estratègics per a la promoció en línia d’empreses i territoris.

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?