Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > ACTIVITAT AJORNADA. PENDENT DE NOVA DATA - Noves Narratives | Storytelling

Històric agenda SDE/

Material encara no disponible

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
CREATIVITAT I INNOVACIÓ

TALLER

ACTIVITAT AJORNADA. PENDENT DE NOVA DATA - Noves Narratives | Storytelling

1 gen 1970 10:00-14:00   Arts Santa Mònica

L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), organitza un mòdul sobre noves narratives que vol oferir diferents dinàmiques de promoció i innovació per a les empreses culturals. El mòdul s’articula en tres sessions autònomes al voltant del relat de marca o storytelling, el contingut transmèdia i la gamificació, respectivament.

 

 

TALLER DE STORYTELLING

La clau per desenvolupar una bona comunicació és saber explicar històries rellevants

 

Explicar històries o storytelling és, ni més ni menys, el que passa des del principi dels temps: l’intercanvi d’històries que atorguen sentit als relats que donen forma al món com el coneixem. La publicitat que només s’alimenta de publicitat està morint irremeiablement. Ha de beure d’altres fonts que l’ajudin a eixamplar les seves mirades, i aquestes fonts no són altres que tot el bagatge d’històries que ens hem anat explicant al llarg del temps. Hem d’aprendre a comprendre’n i a conèixer-ne el funcionament. Només així podrem entendre en què consisteix això de generar continguts rellevants per als formats més diversos.

 

Per dur a terme la dinàmica d’aquest taller cal haver vist la pel·lícula Match Point de Woody Allen.

 

OBJECTIU

 

En aquest taller aprendràs les noves formes del relat, cosa que et permetrà crear continguts atractius que s’adaptin a qualsevol tipus de format.

 

CONTINGUT

 

  • Utilitza l’estructura narrativa com a marc per a la creació de qualsevol contingut.
  • Identifica les raons per les quals l’estructura clàssica és la base de tota la narrativa que coneixem.
  • Treballa amb les cinc parts d’un relat: incident incitador, complicacions progressives, crisi, clímax i resolució.
  • Descobreix la història darrere del concepte i comprèn el concepte com a punt d’arribada i no com a punt de partida.
  • Entén que el cervell organitza l’entorn en forma de relat.
  • Apel·la a la veritat emocional perquè l’audiència es cregui el que li expliquem.
  • Treballa amb els mecanismes de construcció de realitat i d’un món de valors.

 

PAGAMENT

El taller és de pagament. El preu és de 15 € en total. No es retornarà l‘import en cap cas.

 

 

 

 

 

 

 

Javier Argüello

 

Professor de Complot Escuela de Creatividad. Vaig estudiar Ciències de la Comunicació a la Universitat de Buenos Aires, paral·lelament vaig estudiar teatre, guió i teoria musical, i vaig treballar en productores de cinema com a assistent de producció i de direcció. A mitja carrera vam fundar una petita agència amb un soci, el qual poc després em va convèncer que el que jo en realitat volia era escriure, i vaig decidir fer-li cas. Vaig rodar un parell de curts que van rebre alguns premis a Nova York, a Sant Petersburg i en festivals llatinoamericans, i finalment vaig recalar en la literatura, que era el que sempre m’havia apassionat. A Espanya he publicat conte, novel·la i assaig a les editorials Lumen i Galaxia Gutenberg/Cercle de Lectors. Soc col·laborador habitual del diari El País, principalment com a cronista de viatges. Ensenyo escriptura creativa a l’Ateneu Barcelonès i faig xerrades i seminaris de relat de marca (storytelling). Des de fa uns quants anys he tornat a treure el nas per la publicitat en projectes concrets que requereixen una estructura narrativa una mica més elaborada.

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?