Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > La transformació digital i la indústria musical

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap document disponible en aquests moments.

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

La transformació digital i la indústria musical

26 feb 2020 18:00-21:00   IL3 - Universitat de Barcelona. Aula 20+21

Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l’artista al públic

 

L’Institut Català de les Empreses Culturals, per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), col·labora amb el Postgrau en Gestió Professional de la Indústria Musical: de l’artista al públic sota la direcció de ARC – Associació Professional de Representants, Promotors i Managers de Catalunya i desenvolupat conjuntament amb l’Institut de Formació Contínua IL-3 de la Universitat de Barcelona.

 

L’SDE ofereix als professionals que ho desitgin assistir a classes magistrals del Postgrau impartides per agents referents de la indústria de la música, tant locals com estrangers.

 

El Postgrau ofereix una visió global i integradora dels diferents elements que intervenen en l’activitat musical des de la creació fins al públic, ja sigui a través de la creació estratègica de desenvolupament d’un artista, el domini de les xarxes i el negoci digital, la producció d’un esdeveniment musical, la contractació i aspectes legals o la producció discogràfica. Incorpora també l’adquisició de competències transversals com la gestió de projectes, el màrqueting digital i el treball en equip, fonamentals per al desenvolupament professional i la projecció en el sector.

 

 

La transformació digital i la indústria musical

 

La transformació digital ha portat un canvi fonamental en el negoci de la música. L’impacte de les tecnologies existents i les que vindran és cíclic, cosa que cal tenir en compte per afrontar el posicionament com a professionals de la indústria de la música i de continguts culturals. Per abordar aquest impacte és necessària una mirada àmplia i sense perjudicis que hem d’aprendre i assajar.

En aquesta sessió volem practicar aquesta mirada macro i afavorir l’anàlisi constant dels canvis de la societat que puguin afectar la indústria de la música i els seus públics.

 

Breus punts de la sessió:

 

  • Globalitat del mercat i de les audiències
  • Possibles incidències dels grans capitals
  • Mirada macro sobre el negoci de la música
  • Anàlisi de riscos i oportunitats
  • Cap a on va la societat? Què fa el meu públic? Quins fets tenen impacte en les propostes musicals? Com pot afectar la música en viu? Com pot afectar la música enregistrada?

 

  • Genís Roca

  • Roca Salvatella

  •  

  • Fundador i president de RocaSalvatella, consultora amb oficines a Barcelona, Bogotá, Lima, Madrid i Medellín. President de Confluencia.cat, membre de la junta directiva del RACC, dels patronats d’Enciclopèdia Catalana, Museu Picasso, Escoles Garbí i Ship2B, i de consells assessors de Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona, Fira de Barcelona, Asepeyo, GVC Gaesco, Unió Catalana d'Hospitals, Associació de Mestres Rosa Sensat, Fundació Factor Humà, UdG i UOC. Director del postgrau en Transformació Digital de les Organitzacions de la UPF. Seccions estables a Catalunya Ràdio, RAC1 i Via Empresa. Soci de JotDown i Crític, i membre del Consells de Nació Digital i la revista Barcelona Metrópolis.

 

En col·laboració amb

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?