Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Mòdul Noves Narratives | Transmèdia

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació Robert Hernández

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
CREATIVITAT I INNOVACIÓ

TALLER

Mòdul Noves Narratives | Transmèdia

17 feb 2022 10:00-14:00   EN LÍNIA

L’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), per mitjà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE), organitza un mòdul sobre noves narratives que vol oferir diferents dinàmiques de promoció i innovació per a les empreses culturals. El mòdul s’articula en tres sessions autònomes al voltant del relat de marca o storytelling, el contingut transmèdia i la gamificació, respectivament.

 

 

TALLER DE CONTINGUT TRANSMÈDIA

De l’storytelling a l’storydoing per activar els nostres públics i canals de comunicació

 

El relat de marca o storytelling és un concepte de moda, però perquè tingui èxit requereix una estratègia i un pla d’activació que sigui coherent per connectar amb els nostres públics. En aquest taller treballarem de manera pràctica eines i conceptes per poder activar estratègies que ens permetin ser rellevants, transversals i eficaços en les nostres accions de comunicació. Veurem, també, casos pràctics que ens permetran entendre els beneficis d’aplicar una visió transmèdia a la nostra comunicació i màrqueting.

 

OBJECTIU

 

En aquest taller de Continguts per a un Món Transmèdia posarem les persones al centre i explorarem nous punts de contacte per descobrir com s’estableixen aquestes noves relacions marca-persona a través del contingut de valor.

 

CONTINGUT

 

  • Conceptualitzar en mode transmèdia.
  • Identificar els touchpoints que s’adeqüin als teus públics i, sobretot, a inventar-ne de nous que no existien.
  • Adaptar el missatge a cada un dels punts de contacte i tenir criteri per jutjar si una acció és transmèdia o 360 / crossmedia.
  • Conèixer els motius de la desconnexió entre marca i audiències.
  • El poder d’una bona història.
  • Entendre el medi com a missatge.
  • Crear un projecte complet a partir d’una estratègia de continguts transmèdia.
  • Crear ecosistemes transmèdia i estratègies de distribució de contingut.
  • La importància del mesurament i el data.
  • ·Desenvolupar estudis de casos (case studies) transmèdia.
  • Disseccionar casos d’èxit per extreure’n conclusions de valor.

 

FORMADOR

 

Robert Hernández 

Professor de Complot Escuela de Creatividad i director de strategic planning a Arena Media
«Em dedico a connectar marques amb persones a través d’històries. Crec que les marques tenen la responsabilitat de generar un impacte positiu en la societat. Procuro parlar de “persones” i no de “target o consumidor”, i de tractar-los amb la màxima honestedat possible. Admiro les marques que tenen la voluntat de millorar el món que s’han trobat i tinc referents com el New York Times, Patagonia, TOMS el FC Barcelona o Tony’s Chocolonely. Compagino la meva professió amb la docència en universitats, escoles de negocis, de creativitat i de disseny perquè em permeten estar en contacte amb altres generacions, més enllà del sector publicitari, i m’ajuden a entendre el que les persones volem, el que realment ens importa. En definitiva, em prenc la vida com un aprenentatge constant i viu en la recerca de nous estímuls.»

 

 

 

 

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?