A partir de casos pràctics d’empreses i organitzacions culturals d’arreu de Catalunya, les persones que participin en aquest curs aprendran que empreses com la seva s’han vist obligades a adaptar els seus models de negoci per sobreviure a la pandèmia. Veurem quins components dels seus models de negoci han hagut d’adaptar, com ho han fet i quins han estat els factors clau d’èxit. També, en quantes fases s’ha dut a terme aquesta adaptació, el paper de la improvisació en l’adaptació i el paper de les associacions i les institucions culturals en la transferència de coneixements i en la difusió de les innovacions.
Totes les empreses analitzades tenen en comú que s’han adaptat digitalitzant part dels seus models de negoci i que han sobreviscut. També tenen en comú que, després de superar la crisi, la seva resiliència ha augmentat, estan en disposició d’afrontar nous reptes i són presents al mercat amb avantatges competitius que abans no tenien.
En general, aprendrem que en temps de crisi es poden minimitzar els riscos, i com podem aprofitar les oportunitats que apareixen en moments de canvi radical del mercat
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 02/02 a les 10.00 h
OBJECTIUS
Aconseguir entendre l’adaptació del sector cultural durant la pandèmia i a la «nova normalitat» per poder aplicar-ho a les nostres empreses o organitzacions i, d’aquesta manera, obtenir avantatges competitius.
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Montserrat Peñarroya | Quadrant Alfa, SL
Especialista en Negocis Digitals (eBusiness), professora de eBusiness i Digital Analytics a La Salle – URL i Directora de Quadrant Alfa, S.L. empresa de consultoria especialitzada en digitalització de negocis. També ha estat sòcia fundadora i Directora General de l’empresa Comercio Digital, S.A. que engloba entre altres, SoloStocks.com el major mercat B2B d’Espanya i que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet com GEAIPC (una consultora en Marketing Digital), ALT64 (l’empresa que importa a Espanya els Eyetrackers [monitors d’ordinador que funcionen amb la mirada]), entre altres. Actualment està realitzant el seu Doctorat en “Business Model Adaptation” a La Salle - URL i participa activament en les activitats del grup de recerca de l’Innova Institute d’aquesta institució, dedicat a investigar com els canvis en la tecnologia afecten els models de negoci de les empreses.
|