Ens movem en un món sobrecarregat d’informació. En aquest context, necessitem trobar elements que ens permetin destacar i obtenir l’atenció del nostre públic. En aquest curs aprendrem les cinc coses que sempre hem de tenir en compte quan engeguem una campanya de comunicació digital. Convé que els nostres projectes generin excuses de comunicació, relats, que ens permetin en un moment donat sortir a l’escenari i explicar qui som i què oferim. És a dir, hem d’aconseguir que, en un període de temps limitat, tots els nostres canals digitals difonguin un missatge impactant i diferenciat. Aquest missatge, a més, ha de tenir una estètica diferenciada i uns objectius clars. Sempre, amb la voluntat d’arribar a més gent, trencar la comunitat del dia a dia i ampliar-la. Comptant, si cal, amb publicitat, esdeveniments, etc., per fer un push en la comunicació en un moment concret.
OBERTURA D'INSCRIPCIONS: 16/02 a les 10.00 h
CONTINGUTS
Sessió adreçada a professionals de les empreses i les entitats del sector cultural i creatiu.
FORMADORA
|
Aina Serra Julià | La Sembra
Economista i periodista, màster en Direcció de Comunicació. És consultora en comunicació i captació de fons, especialitzada en l’àmbit social. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, Agència de Comunicació Social.
|