Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Instagram Live i Facebook Live: com han de ser els directes d’una empresa cultural?

Històric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Presentació IG i FB live

VÍDEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
+ DIGITAL

SESSIÓ

Instagram Live i Facebook Live: com han de ser els directes d’una empresa cultural?

24 mai 2022 10:00-12:30   EN LÍNIA

Coneix dos eines que estan vivint un autèntic boom i han mostrat un potencial molt gran

 

Facebook Live i Instagram Live, les eines de retransmissió de vídeo en directe de les dues principals xarxes socials, estan vivint un autèntic boom i han mostrat un potencial molt gran. Però, tot s’hi val a l’hora de fer directes? Quin tipus de directes funcionen millor per a una empresa cultural? Com pots aconseguir tenir més audiència i arribar amb aquests directes al teu públic objectiu? A més, aquests streamingshan de ser participatius per tenir valor afegit. Com pots fer que la gent hi participi? I més enllà dels continguts, quina qualitat has d’oferir amb aquests directes? Quines eines et poden ajudar a l’hora de retransmetre? Totes aquestes preguntes trobaran resposta en aquest curs.

 

OBERTURA D'INSCRIPCIONS:  11/05 a les 10.00 h

 

CONTINGUTS

 

  • Instagram Live.
  • Facebook Live.
  • Què he de retransmetre?
  • Públic participatiu.
  • Qualitat del directe.

 

Sessió adreçada a professionals i empreses del sector cultural i creatiu.

 

FORMADORA

Sílvia Llombart Monner | La Sembra

 

Periodista i formadora. És consultora en comunicació digital i docent en universitats, col·legis professionals, empreses i institucions. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra - Agència de Comunicació Social.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?