Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > El videomÓrqueting. Taller prÓctic de Youtube

Hist˛ric agenda SDE/

MATERIALS DE L'ACTIVITAT

Material sessiˇ

V═DEOS DE L'ACTIVITAT

No hi ha cap video disponible en aquests moments.
DIGITAL MEDIA

TALLER

El videomÓrqueting. Taller prÓctic de Youtube

10 des 2013 10:00-14:00   UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango

El videomàrqueting. Taller pràctic de YouTube

Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l’empresa, i també del producte o el projecte cultural.

 

Requisits mínims

Portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual es pugui treballar (ordinador, tauleta, etc.).

 

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

 

 

 

1. Què és la web 2.0? Definirem la web 2.0 i explicarem quines eines la formen.

 

2. Què és el videomàrqueting i per a què serveix? Veurem diferents usos del vídeo (publicitat, relacions públiques, demostracions de funcionament, etc.).

 

3. Com funciona YouTube? Aprendrem a treure el màxim rendiment de YouTube i a fer que el vídeo ajudi a complir els nostres objectius empresarials.

 

4. Com funciona un programa d’edició de vídeos? Explicarem com podem editar els vídeos, com es poden crear subtítols, una portada i una contraportada, i com podem aconseguir que les persones que els vegin visitin també el nostre lloc web.

 

5. Idees i bones pràctiques. Veurem alguns exemples inspiradors per crear els nostres vídeos.

 

6. Factors clau d’èxit perquè un vídeo sigui viral. 

 

7. Com funciona l’algoritme que ordena els vídeos de YouTube?

 

8. Com podem organitzar els esdeveniments i emetre’ls en directe a través de Google Hangout.

 

9. Com connectem YouTube amb les altres eines 2.0 de Google

 

10. Com s’interpreten les estadístiques de YouTube.

 

 

PONENT

Montserrat Peñarroya. Sòcia fundadora i directora general de GEA Internet Project Consulting, empresa especialitzada en la comunicació a Internet i en màrqueting digital internacional. Compagina el seu treball com a consultora amb la docència, impartint classes en diversos màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona i en altres universitats. Entre les seves especialitats destaquen el màrqueting turístic, l’estratègia en e-business (negoci electrònic), la usabilitat i la digitalització de processos empresarials.

Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?