Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat a qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.
Adreçat a:
Persones implicades en la publicitat o la comercialització d’una empresa cultural, independentment de la seva mida o pressupost. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer les tècniques que fan servir els professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.
Metodologia:
• Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
• Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Taller pràctic amb ordinador a temps real!
Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l'ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d'alimentació
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
PROGRAMA
1. Introducció a Google AdWords
2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
3. Crear una campanya
4. Administrar una campanya
5. Optimitzar una campanya
6. Control i seguiment
7. Ajuda i recursos addicionals
PONENT
Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d'AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n'és professional autoritzat des de l'any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d'Internet per l'Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d'Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l'Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).