Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2012

Històric agenda SDE

31-10-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Habilitats de comunicació: comunicació en la negociació

Com millorar els resultats de les negociacions des de la nostra comunicació [+]
23-10-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Habilitats de comunicació: com presentar amb èxit.

Com millorar la persuasió en les nostres presentacions [+]
19-10-2012 / Jurídic i fiscal / Seminaris:

Marques i disseny

Com protegir els distintius i els dissenys de la nostra marca? [+]
12-10-2012 / Digital Music 2.0 / Jornada:

DIGITAL MUSIC 2.0/2012. al MVLab - Innovant en el finançament del sector musical: recerca de recursos alternatius

De la mà d’experts en diferents àmbits de negoci com la sincronització, el micromecenatge, la comunicació i el màrqueting, i les noves tecnologies, exposarem maneres innovadores d’aconseguir finançament, monetitzar continguts amb noves tecnologies i col•laboracions per projectes musicals. A més, també coneixerem de prop algunes de les tendències i hàbits dels consumidors musicals. [+]
09-10-2012 / Digital media / Taller:

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI del nostre web

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol empresa que faci accions a Internet. [+]
03-10-2012 / Internacionalització / Taller:

Elevator Pitch o com captar l’atenció dels “possibles” clients

Actualment, és imprescindible causar impacte des del primer moment en els nostres interlocutors internacionals amb la nostra oferta. [+]
20-09-2012 / Digital media / Seminaris:

L’ús de LinkedIn per internacionalitzar l’empresa

LinkedIn s’ha posicionat com la principal xarxa mundial de professionals en línia, amb més de 120 milions membres. [+]
04-07-2012 / Internacionalització / Seminaris:

Com preparar un pla d'internacionalització

Un pla d’internacionalització és una eina bàsica per a tota empresa que vulgui internacionalitzar-se amb èxit. Sense planificació és difícil sortir-se’n. [+]
03-07-2012 / Màrqueting i comunicació / Seminaris:

Converses o informes? Saps quin és el teu públic? Com preparar un pla de comunicació d’èxit

Ajudar els responsables de comunicació de projectes i serveis culturals a obtenir la màxima difusió dels seus projectes. Repassar les claus d'una campanya d'èxit: posicionament, públic, testimonials, comunitats, boca-orella, nous recursos i eines creatives. Trobar nous inputs creatius a través de campanyes internacionals i casos pràctics a Catalunya. Conèixer a través de periodistes de prestigi què atreu els mitjans de comunicació. [+]
14-06-2012 / Digital Music 2.0 / Seminaris:

Digital Music 2.0/12 al Sónar

El Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) de l'Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), en col·laboració amb SonarPro, presenta una nova sessió del Digital Music 2.0., debats i ponències amb importants figures del món de la música de l'àmbit nacional i internacional. [+]

1  2  3  4 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?