14-06-2012 / Digital media / Seminaris: La saturació d'informació a Internet fa cada dia més difícil crear una connexió validada per a l'usuari. Una estratègia basada només en les xarxes socials és poc rellevant i tenir presència a Facebook no sempre és la solució als reptes d'un projecte.
[+] 06-06-2012 / Internacionalització / Taller: Fomentar la reflexió estratègica i la necessitat d'internacionalització de les petites empreses del sector cultural en un entorn cada vegada més global i canviant, on les petites empreses també tenen la seva oportunitat.
[+] 05-06-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller: Taller pràctic, en què es desenvoluparà en directe el pla de màrqueting de dues de les empreses participants
[+] 31-05-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller: Com millorar els resultats de les negociacions des de la nostra comunicació
[+] 23-05-2012 / Digital media / Seminaris: Conèixer el context actual de la indústria cultural sota la influència d’Internet i les noves tecnologies, així com preveure tendències de futur
[+] 17-05-2012 / Digital media / Seminaris: Des dels Estats Units ens arriba una tendència que pren molta força a Internet sobre el negoci local, centrat en tres conceptes: social, local i mòbil (SOLOMO).
[+] 14-05-2012, 16-05-2012, 18-05-2012 / Gestió empresarial / Taller: Familiaritzar els assistents amb els conceptes econòmico-financers que afecten la seva activitat, tant si es tracta d'una societat com d'un autònom, i assolir alhora els coneixements necessaris per dur a terme una anàlisi dels principals estats financers de l'empresa.
Durant el taller es realitzaran exercicis i casos pràctics amb la finalitat que els participants aprenguin a avaluar correctament, en cada situació, el cost i el possible benefici d’un projecte abans de realitzar-lo
[+] 03-05-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller: Taller pràctic, en què es desenvoluparà en directe el pla de comunicació de dues de les empreses participants
[+] 02-05-2012 / Internacionalització / Jornada: Donar a conèixer les possibilitats de finançament de la Unió Europea per a projectes culturals. Incentivar la participació en diferents programes europeus de les empreses i institucions culturals catalanes
[+] 26-04-2012 / Digital media / Seminaris: Conèixer totes les possibilitats que ofereix el màrqueting mòbil en la promoció, venda, publicitat i comunicació dels productes o serveis culturals
[+]