Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2012

Històric agenda SDE

14-06-2012 / Digital media / Seminaris:

Tendències de les xarxes socials (Keep Calm)

La saturació d'informació a Internet fa cada dia més difícil crear una connexió validada per a l'usuari. Una estratègia basada només en les xarxes socials és poc rellevant i tenir presència a Facebook no sempre és la solució als reptes d'un projecte. [+]
06-06-2012 / Internacionalització / Taller:

Claus per internacionalitzar una petita empresa

Fomentar la reflexió estratègica i la necessitat d'internacionalització de les petites empreses del sector cultural en un entorn cada vegada més global i canviant, on les petites empreses també tenen la seva oportunitat. [+]
05-06-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Com fer un pla de màrqueting per a empreses culturals

Taller pràctic, en què es desenvoluparà en directe el pla de màrqueting de dues de les empreses participants [+]
31-05-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Habilitats de comunicació: comunicació en la negociació

Com millorar els resultats de les negociacions des de la nostra comunicació [+]
23-05-2012 / Digital media / Seminaris:

UPDATE MEDIA.Tendències de la indústria cultural. Models de negoci, distribució, finançament i difusió.

Conèixer el context actual de la indústria cultural sota la influència d’Internet i les noves tecnologies, així com preveure tendències de futur [+]
17-05-2012 / Digital media / Seminaris:

Les eines per ser SOLOMO: social, local i mòbil

Des dels Estats Units ens arriba una tendència que pren molta força a Internet sobre el negoci local, centrat en tres conceptes: social, local i mòbil (SOLOMO). [+]
14-05-2012, 16-05-2012, 18-05-2012 / Gestió empresarial / Taller:

Finances per a no financers

Familiaritzar els assistents amb els conceptes econòmico-financers que afecten la seva activitat, tant si es tracta d'una societat com d'un autònom, i assolir alhora els coneixements necessaris per dur a terme una anàlisi dels principals estats financers de l'empresa. Durant el taller es realitzaran exercicis i casos pràctics amb la finalitat que els participants aprenguin a avaluar correctament, en cada situació, el cost i el possible benefici d’un projecte abans de realitzar-lo [+]
03-05-2012 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Estratègies de comunicació per a empreses culturals

Taller pràctic, en què es desenvoluparà en directe el pla de comunicació de dues de les empreses participants [+]
02-05-2012 / Internacionalització / Jornada:

EUROPA ÉS FÀCIL .Un recorregut pràctic sobre els principals ajuts de la Unió Europea per a la cultura.

Donar a conèixer les possibilitats de finançament de la Unió Europea per a projectes culturals. Incentivar la participació en diferents programes europeus de les empreses i institucions culturals catalanes [+]
26-04-2012 / Digital media / Seminaris:

Màrqueting cultural a través de dispositius mòbils

Conèixer totes les possibilitats que ofereix el màrqueting mòbil en la promoció, venda, publicitat i comunicació dels productes o serveis culturals [+]

1  2  3  4 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?