Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > 2012

Hist˛ric agenda SDE

14-06-2012 / Digital media / Seminaris:

TendŔncies de les xarxes socials (Keep Calm)

La saturaciˇ d'informaciˇ a Internet fa cada dia mÚs difÝcil crear una connexiˇ validada per a l'usuari. Una estratŔgia basada nomÚs en les xarxes socials Ús poc rellevant i tenir presŔncia a Facebook no sempre Ús la soluciˇ als reptes d'un projecte. [+]
06-06-2012 / Internacionalitzaciˇ / Taller:

Claus per internacionalitzar una petita empresa

Fomentar la reflexiˇ estratŔgica i la necessitat d'internacionalitzaciˇ de les petites empreses del sector cultural en un entorn cada vegada mÚs global i canviant, on les petites empreses tambÚ tenen la seva oportunitat. [+]
05-06-2012 / MÓrqueting i comunicaciˇ / Taller:

Com fer un pla de mÓrqueting per a empreses culturals

Taller prÓctic, en quŔ es desenvoluparÓ en directe el pla de mÓrqueting de dues de les empreses participants [+]
31-05-2012 / MÓrqueting i comunicaciˇ / Taller:

Habilitats de comunicaciˇ: comunicaciˇ en la negociaciˇ

Com millorar els resultats de les negociacions des de la nostra comunicaciˇ [+]
23-05-2012 / Digital media / Seminaris:

UPDATE MEDIA.TendŔncies de la ind˙stria cultural. Models de negoci, distribuciˇ, finanšament i difusiˇ.

ConŔixer el context actual de la ind˙stria cultural sota la influŔncia dĺInternet i les noves tecnologies, aixÝ com preveure tendŔncies de futur [+]
17-05-2012 / Digital media / Seminaris:

Les eines per ser SOLOMO: social, local i m˛bil

Des dels Estats Units ens arriba una tendŔncia que pren molta forša a Internet sobre el negoci local, centrat en tres conceptes: social, local i m˛bil (SOLOMO). [+]
14-05-2012, 16-05-2012, 18-05-2012 / Gestiˇ empresarial / Taller:

Finances per a no financers

Familiaritzar els assistents amb els conceptes econ˛mico-financers que afecten la seva activitat, tant si es tracta d'una societat com d'un aut˛nom, i assolir alhora els coneixements necessaris per dur a terme una anÓlisi dels principals estats financers de l'empresa. Durant el taller es realitzaran exercicis i casos prÓctics amb la finalitat que els participants aprenguin a avaluar correctament, en cada situaciˇ, el cost i el possible benefici dĺun projecte abans de realitzar-lo [+]
03-05-2012 / MÓrqueting i comunicaciˇ / Taller:

EstratŔgies de comunicaciˇ per a empreses culturals

Taller prÓctic, en quŔ es desenvoluparÓ en directe el pla de comunicaciˇ de dues de les empreses participants [+]
02-05-2012 / Internacionalitzaciˇ / Jornada:

EUROPA ╔S F└CIL .Un recorregut prÓctic sobre els principals ajuts de la Uniˇ Europea per a la cultura.

Donar a conŔixer les possibilitats de finanšament de la Uniˇ Europea per a projectes culturals. Incentivar la participaciˇ en diferents programes europeus de les empreses i institucions culturals catalanes [+]
26-04-2012 / Digital media / Seminaris:

MÓrqueting cultural a travÚs de dispositius m˛bils

ConŔixer totes les possibilitats que ofereix el mÓrqueting m˛bil en la promociˇ, venda, publicitat i comunicaciˇ dels productes o serveis culturals [+]

1  2  3  4 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?