05-11-2014 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 04-11-2014 / Jurídic i fiscal / Taller: L’OBJECTIU DE LA SESSIÓ és analitzar les pràctiques habituals en el marc de la contractació d’artistes internacionals i la posició de l’Administració tributària.
UNA SESSIÓ ADREÇADA a les empreses del sector cultural en general.
[+] 31-10-2014 / Internacionalització / Sessió informativa: Incentivar i fomentar la participació del sector audiovisual català en la convocatòria de suport al desenvolupament de projectes. La idea és ajudar els productors audiovisuals que estan en el procés d'elaboració d'un projecte d'aquest tipus, tot proporcionant-los recomanacions útils i intentant resoldre possibles dubtes.
[+] 28-10-2014 / Col·laboracions externes / Festivals: El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora amb l' IN-EDIT Fast Forward.
Enguany es celebra la segona edició d'IN-EDIT Fast Forward, el projecte d’innovació integrat dins del Festival de documentals musicals Beefeater In-Edit, des d'on s'aposta per presentar a Barcelona projectes de base tecnològica que afectin, directament o indirectament, l'audiovisual i/o la música i que es trobin en una fase de desenvolupament òptima com per a ser presentats també al públic general.
[+] 23-10-2014 / Màrqueting i comunicació / Jornada: INSCRIPCIONS TANCADES.El Departament de Cultura, a través del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i de l’Àrea de Públics de la Direcció General de Creació i Empreses Culturals, organitza aquesta jornada amb la finalitat de trobar un espai de reflexió sobre el binomi màrqueting i consum cultural, i fer un pas endavant en l’estratègia dels creadors i les empreses del sector.
[+] 21-10-2014 / Digital media / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l’empresa, i també del producte o el projecte cultural.
[+] 09-10-2014 / Màrqueting i comunicació / Sessió informativa: Què hi ha de permanent en els conceptes del màrqueting després del tsunami digital? Ha canviat el paradigma? O podem adaptar els antics conceptes a la nova era?
[+] 07-10-2014 / Màrqueting i comunicació / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES. Amb més de 30 milions d’usuaris al món, i una forta i creixent adopció per part d’empreses, estudiants i professionals, Prezi ha esdevingut una eina alternativa a PowerPoint, dinàmica i potent, per presentar projectes, serveis i idees tant online com offline.
[+] 25-09-2014 / Digital media / Taller: Com hauria de ser un email per ser efectiu, com podem crear un butlletí de forma fàcil, com funciona l'spam i com podem evitar fer-ne.
[+] 25-09-2014 / Gestió empresarial / Seminaris: Introducció a la venda i la distribució nacional i internacional de creació escènica. Assimilació de les eines, les formes i els mètodes de comunicació, així com dels conceptes de planificació, promoció, valorització i elecció dels mercats per a un projecte concret
[+]