Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2015

Històric agenda SDE

10-11-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris:

Aspectes jurídics en les arts escèniques

Exposar i diferenciar tots els drets i les qüestions legals entorn de què suposa per a un creador idear i impulsar el seu projecte artístic/escènic. [+]
02-11-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris:

La contractació laboral en Règim d’Artistes: conceptes bàsics per a una bona planificació en els projectes d’arts escèniques

Conèixer els conceptes fonamentals de l’àmbit laboral en Règim Especial d’Artistes ens permet fer una gestió més eficaç de la contractació de l’equip artístic, una bona planificació al calendari del projecte, així com una previsió econòmica més acurada al pressupost [+]
29-10-2015 / Màrqueting i comunicació / Jornada:

Jornada de Màrqueting Cultural II. Canvi de mentalitat, parlem amb el públic des de l'inici

INSCRIPCIÓ TANCADA!!Jornada en què es donaran a conèixer les darreres tendències en màrqueting aplicat a les arts i ens endinsarem en les pràctiques més innovadores del desenvolupament d’audiències. [+]
16-10-2015 / Màrqueting i comunicació / Seminaris:

Màrqueting cultural. Relacionar-se amb els públics

La gestió de públics suposa un repte constant. Indiferentment del sector (públic o privat), és imprescindible planificar, situar i conèixer la posició que ocupem dins el mercat i saber on volem estar tenint presents les nostres limitacions. [+]
13-10-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris:

Doble sessió: quina és la millor forma jurídica en el meu cas? / Actuaré a l'estranger: quines obligacions fiscals tinc?

L’OBJECTIU D’AQUESTA DOBLE SESSIÓ és analitzar les diferents formes d’organització empresarial que cal adoptar segons el perfil dels diferents professionals, tenint en compte els avantatges i els desavantatges que pot comportar l’adopció d’aquestes figures i la seva idoneïtat en relació amb l’expectativa de generació d’ingressos anuals d’un professional. [+]
13-10-2015 / Digital media / Taller:

Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors [+]
08-10-2015 / Digital media / Taller:

El videomàrqueting. Taller pràctic de Youtube

Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural [+]
06-10-2015 / Màrqueting i comunicació / Seminaris:

Les claus de la comunicació cultural. Vols ser notícia i gestionar amb èxit la teva imatge?

Vols saber què està passant als mitjans de comunicació? Com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer del teu projecte una notícia? Com has d’actuar en cas d’una mala notícia o crisi comunicativa? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui dia? [+]
30-09-2015 / Digital media / Taller:

Posicionament internacional als cercadors

En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO). [+]
29-09-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Habilitats de comunicació: com presentar amb èxit

Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte. [+]

1  2  3  4  5  6  7 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?