Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2015

Històric agenda SDE

10-06-2015 / Digital media / Taller:

El videomàrqueting. Taller pràctic de Youtube

Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural [+]
09-06-2015 / Internacionalització / Seminaris:

European Co-Production - Legal and Financial Aspects

L’Erich Pommer Institut de Potsdam (Alemanya), una entitat dedicada a la formació per a professionals de l’audiovisual, organitza, en col·laboració amb el Departament de Cultura i a través del l' SDE, la jornada European Co-Production - Legal and Financial Aspects, l’objectiu de la qual és obtenir les claus i obtenir els coneixements indispensables per poder coproduir amb Europa. [+]
03-06-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris:

Inspecció fiscal: les societats professionals i la retribució als socis

L’OBJECTIU DE LA SESSIÓ és analitzar la política d’inspecció fiscal que està duent a terme l’Agència Tributària (AEAT) pel que fa a les societats estructurades al voltant d’un professional (músic, actor, agent de representació, periodista…) i les obligacions que s’haurien de complir segons l’AEAT. [+]
03-06-2015, 04-06-2015, 05-06-2015, 06-06-2015 / Gestió empresarial / Festivals:

MÉS ENLLÀ DELS OBJECTES? Un debat sobre les actituds compromeses en el col·leccionisme

L'SDE col·labora amb la fira LOOP 2014 amb la voluntat de facilitar la trobada de professionals de diferents sectors culturals i creatius en un mateix espai. [+]
28-05-2015 / Digital media / Taller:

Màrqueting per a dispositius mòbils

conèixer de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació. [+]
27-05-2015, 28-05-2015 / Internacionalització / Festivals:

PrimaveraPRO 2015

El Departament de Cultura, a través de l'SDE, reprèn la seva col·laboració amb el festival Primavera Sound, i en concret amb el PrimaveraPro 2015. [+]
26-05-2015 / Digital media / Taller:

L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals

LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials? [+]
20-05-2015 / Digital media / Taller:

L'e-mail màrqueting. Taller pràctic de creació de butlletins

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients [+]
20-05-2015, 21-05-2015 / Màrqueting i comunicació / Jornada:

NO BUSQUIS MARQUES, CREA’N UNA!

L’OBJECTIU de les jornades és proporcionar les eines bàsiques necessàries de màrqueting, comunicació i economia per desenvolupar models de negoci sostenibles i rendibles reduint les opcions de risc, i generar indústria cultural potent i competent internacionalment. SESSIÓ ADREÇADA especialment a gestors/ores de festivals culturals. [+]

1  2  3  4  5  6  7 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?