10-06-2015 / Digital media / Taller:
Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural
[+] 09-06-2015 / Internacionalització / Seminaris:
L’Erich Pommer Institut de Potsdam (Alemanya), una entitat dedicada a la formació per a professionals de l’audiovisual, organitza, en col·laboració amb el Departament de Cultura i a través del l' SDE, la jornada European Co-Production - Legal and Financial Aspects, l’objectiu de la qual és obtenir les claus i obtenir els coneixements indispensables per poder coproduir amb Europa.
[+] 03-06-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris:
L’OBJECTIU DE LA SESSIÓ és analitzar la política d’inspecció fiscal que està duent a terme l’Agència Tributària (AEAT) pel que fa a les societats estructurades al voltant d’un professional (músic, actor, agent de representació, periodista…) i les obligacions que s’haurien de complir segons l’AEAT.
[+] 03-06-2015, 04-06-2015, 05-06-2015, 06-06-2015 / Gestió empresarial / Festivals:
L'SDE col·labora amb la fira LOOP 2014 amb la voluntat de facilitar la trobada de professionals de diferents sectors culturals i creatius en un mateix espai.
[+] 28-05-2015 / Digital media / Taller:
conèixer de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació.
[+] 27-05-2015, 28-05-2015 / Internacionalització / Festivals:
El Departament de Cultura, a través de l'SDE, reprèn la seva col·laboració amb el festival Primavera Sound, i en concret amb el PrimaveraPro 2015.
[+] 26-05-2015 / Digital media / Taller:
LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris.
Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
[+] 22-05-2015 / Internacionalització / Seminaris:
SESSIÓ ANUL.LADA
[+] 20-05-2015 / Digital media / Taller:
El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients
[+] 20-05-2015, 21-05-2015 / Màrqueting i comunicació / Jornada:
L’OBJECTIU de les jornades és proporcionar les eines bàsiques necessàries de màrqueting, comunicació i economia per desenvolupar models de negoci sostenibles i rendibles reduint les opcions de risc, i generar indústria cultural potent i competent internacionalment. SESSIÓ ADREÇADA especialment a gestors/ores de festivals culturals.
[+]