12-05-2015 / Digital media / Taller:
Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).
[+] 07-05-2015 / Digital media / Seminaris:
El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora amb el BccN Barcelona Creative Commons Film Festival. I en concret en el taller "Noves formes de professionalització audiovisual. Repartir el pastís de Youtube".
[+] 06-05-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller:
Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 04-05-2015, 05-05-2015 / Internacionalització / Jornada:
El Departament de Cultura, a través de l'SDE i l'Àrea de Mercats (Creative Catalonia) col·labora amb el MVLab (Mercat de Música Viva de Vic) i l'ARC (Associació Professional de Representants, Promotors i Managers de Catalunya) en l'organització d'unes jornades de treball sobre l'accés al mercat musical del Benelux.
[+] 30-04-2015 / Digital media / Taller:
Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci.
[+] 28-04-2015 / Digital media / Taller:
El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors
[+] 21-04-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris:
Analitzar les principals novetats introduïdes, a través de la recent reforma fiscal, a l'impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF) i de l'impost sobre la renda de no residents (IRNR)
[+] 16-04-2015 / Digital media / Taller:
Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural
[+] 14-04-2015 / Internacionalització / Seminaris:
Informar el sector cultural i creatiu català de les principals novetats de la convocatòriade projectes Cultura Euroregió 2015, i incentivar-ne i fomentar-ne la participació. A diferència de les anteriors edicions, l’Euroregió proposa, enguany, promoure i donar suport a un partenariat que vulgui adquirir una dimensió europea mitjançant el programa Europa Creativa.
[+] 09-04-2015 / Digital media / Taller:
En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO).
[+]