Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2015

Històric agenda SDE

12-05-2015 / Digital media / Taller:

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI). [+]
07-05-2015 / Digital media / Seminaris:

Noves formes de professionalització audiovisual. Repartir el pastís de Youtube.

El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora amb el BccN Barcelona Creative Commons Film Festival. I en concret en el taller "Noves formes de professionalització audiovisual. Repartir el pastís de Youtube". [+]
06-05-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Habilitats de comunicació: com presentar amb èxit

Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte. [+]
04-05-2015, 05-05-2015 / Internacionalització / Jornada:

JORNADES PROFESSIONALS BENELUX. CLAUS D’ACCÉS ALS MERCATS INTERNACIONALS

El Departament de Cultura, a través de l'SDE i l'Àrea de Mercats (Creative Catalonia) col·labora amb el MVLab (Mercat de Música Viva de Vic) i l'ARC (Associació Professional de Representants, Promotors i Managers de Catalunya) en l'organització d'unes jornades de treball sobre l'accés al mercat musical del Benelux. [+]
30-04-2015 / Digital media / Taller:

Taller pràctic de xarxes socials

Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci. [+]
28-04-2015 / Digital media / Taller:

Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors [+]
21-04-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris:

Reforma fiscal 2015 (II): IRPF i Impost sobre la Renda de No Residents (IRNR)

Analitzar les principals novetats introduïdes, a través de la recent reforma fiscal, a l'impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF) i de l'impost sobre la renda de no residents (IRNR) [+]
16-04-2015 / Digital media / Taller:

El videomàrqueting. Taller pràctic de Youtube

Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural [+]
14-04-2015 / Internacionalització / Seminaris:

EuropeCalls. Convocatòria de projectes CULTURA EUROREGIÓ 2015. Novetats principals

Informar el sector cultural i creatiu català de les principals novetats de la convocatòriade projectes Cultura Euroregió 2015, i incentivar-ne i fomentar-ne la participació. A diferència de les anteriors edicions, l’Euroregió proposa, enguany, promoure i donar suport a un partenariat que vulgui adquirir una dimensió europea mitjançant el programa Europa Creativa. [+]
09-04-2015 / Digital media / Taller:

Posicionament internacional als cercadors

En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO). [+]

1  2  3  4  5  6  7 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?