24-03-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Què és la Viquipèdia, com funciona, quin són els sistemes de validació de continguts que fa servir. Com extreure informació estadística de la Viquipèdia, per poder facilitar la presa de decisions.
[+] 23-03-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller: Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 20-03-2015 / Internacionalització / Sessió informativa: Incentivar i fomentar la participació del sector audiovisual català en la convocatòria de suport al Desenvolupament de Projectes. La idea és ajudar els productors audiovisuals que estan en el procés d’elaboració d’un projecte d’aquest tipus, tot proporcionant-los recomanacions útils i intentant resoldre possibles dubtes
[+] 17-03-2015 / Jurídic i fiscal / Seminaris: INSCRIPCIONS TANCADES.Analitzar les principals novetats introduïdes, a través de la recent reforma fiscal, a l’impost sobre societats (IS) i l’impost sobre el valor afegit (IVA), amb una menció especial d’aquells aspectes que tenen una rellevància especial en l’activitat de les empreses que operen en l’àmbit de la cultura
[+] 15-03-2015 / Gestió empresarial / Curs: El Departament de Cultura, mitjançant el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i en col·laboració amb Barcelona Activa , llança la 10a edició del Programa Creamedia que té com a objectiu promoure la creació d'empreses en l'àmbit de les indústries creatives i culturals.
[+] 11-03-2015 / Digital media / Taller: JA NO HI HA PLACES DISPONIBLES!! El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients
[+] 10-03-2015 / Digital media / Taller: LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris.
Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
[+] 06-03-2015 / Internacionalització / Sessió informativa: Incentivar i fomentar la participació de les empreses culturals i creatives en el Programa Horizon 2020 de la Unió Europea.
[+] 04-03-2015 / Màrqueting i comunicació / Seminaris: El màrqueting associatiu neix de la necessitat de les organitzacions de perfil associatiu i caràcter empresarial o professional, de dotar-se de respostes i estratègies que els permetin afrontar amb èxit els reptes que els planteja el futur immediat.
[+] 24-02-2015 / Digital media / Taller: Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).
[+]