20-04-2017 / Gestió empresarial / Festivals:
L'SDE i Sónar+D posen a la teva disposició l'acreditació professional a un preu exclusiu, amb la finalitat d'apropar els professionals de les empreses i les entitats culturals i creatives a la innovació i a la tecnologia.
[+] 19-04-2017 / Transformació digital / Taller:
Dins l'estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d'edició com de promoció que ens ofereix YouTube.
[+] 06-04-2017 / Gestió empresarial / Jornada:
Familiaritzar els assistents amb els conceptes econòmics i financers que afecten la seva activitat, tant si es tracta d'una societat com d'un autònom.
[+] 05-04-2017 / Gestió empresarial / Jornada:
Sessió informativa que té l’objectiu d’apropar les diferents fonts de finançament i de suport a les empreses culturals que existeixen en l’ecosistema financer català.
En la jornada, els principals agents i organismes públics i privats que operen a Catalunya exposaran en primera persona les seves línies d’acció i suport financer a les empreses culturals
[+] 30-03-2017 / Digital media / Jornada:
Reemprenem les jornades els Esmorzars Label Lab. Unes trobades organitzades pel Departament de Cultura, de la mà del Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i APECAT, que tenen lloc el darrer dijous de cada mes, amb la finalitat d’impulsar la reflexió i el debat de temes d’actualitat del sector de la producció i l'edició musical.
Com s’organitza el publishing internacional?
Quines són les accions a curt, mitjà i llarg termini que implementa el sector editorial internacional? I com es posiciona en l’entorn digital?
[+] 30-03-2017 / Màrqueting i comunicació / Taller:
Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 28-03-2017 / Màrqueting i comunicació / Jornada:
Avui en dia ja no n’hi ha prou amb tenir un bon joc per competir en el mercat. La realització i l’execució d’un pla de comunicació per part de les empreses de videojocs i el coneixement a fons del mercat són tasques fonamentals que haurien d’integrar-se com a part del desenvolupament del mateix joc. Quan el videojoc es transforma en producte, les normes de joc canvien.
[+] 27-03-2017 / Gestió empresarial / Sessió informativa:
Presentació de línia de subvencions per a la realització de consultories adreçades a les empreses i a les entitats del sector cultural i creatiu.
[+] 24-03-2017 / Digital media / Jornada:
Dins el Bookcamp, l’SDE col·labora en l’organització de la taula rodona “Com produir projectes de noves narratives digitals” i el taller “Creació de narratives transmèdia”, amb la narradora transmèdia Belén Santa-Olalla.
[+] 24-03-2017 / Digital media / Taller:
Google AdWords no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs d’AdWords (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube).
[+]