09-07-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:
Vols saber com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer que el teu projecte esdevingui notícia? Com has de cuidar la teva comunitat i fer-la créixer? Com hem d’innovar per generar visibilitat i influència? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui?
[+] 09-07-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:
ATENCIÓ: CANVI D'ESPAI!!. Vols saber com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer que el teu projecte esdevingui notícia? Com has de cuidar la teva comunitat i fer-la créixer? Com hem d’innovar per generar visibilitat i influència? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui?
[+] 28-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:
Taller pràctic on els assistents, dividits en grups de 4-5 persones -a partir d'una organització fictícia o real- dissenyaran un pla d’audiències
[+] 28-06-2019 / Transformació digital / Taller:
INSCRIPCIONS TANCADES. En aquesta sessió ens centrarem a crear el pla estratègic de comunicació online d’una empresa cultural. Veurem com es fa una anàlisi de competidors online, com es fixen uns objectius, com es defineix una estratègia, com es trien les tàctiques que ens ajudaran a complir els objectius fixats, com es fa un pla d’acció i, finalment, quins indicadors d’èxit cal seguir per assegurar-nos que assolim els objectius.
[+] 27-06-2019 / Gestió empresarial / Sessió:
INSCRIPCIONS TANCADES! Aquesta formació pretén promoure una atenció de qualitat a les persones amb diversitat funcional usuàries dels equipaments.
[+] 26-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:
Un Pla de desenvolupament de públics és una metodologia per ordenar i planificar una estratègia i, sobretot, per avaluar les accions dutes a terme i extreure'n conclusions
[+] 26-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:
Un Pla de desenvolupament de públics és una metodologia per ordenar i planificar una estratègia i, sobretot, per avaluar les accions dutes a terme i extreure'n conclusions
[+] 19-06-2019 / Transformació digital / Taller:
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
[+] 13-06-2019 / Gestió empresarial / Sessió:
Nous actors en el sector cultural expliquen la seva experiència havent-se-les amb grans empreses consolidades. Durant la taula rodona s’exposaran nous models de negoci i de detecció de nínxols de mercat, així com les eines de finançament de l’ICEC de què s’han servit.
[+] 12-06-2019 / Transformació digital / Taller:
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquests dos seminaris s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
[+]