Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2019

Històric agenda SDE

29-04-2019, 30-04-2019 / Màrqueting i comunicació / Jornada:

Jornada Professional D’A 2019 // LABS & HUBS

Durant dos matins de col·loquis, taules rodones i espais de treball, es desenvoluparan diferents sessions on es debatran les dinàmiques i estratègies per enfortir, finançar i internacionalitzar produccions cinematogràfiques en estat de desenvolupament o preproducció, a partir d’un apropament de diverses iniciatives professionals i de formació. [+]
24-04-2019 / Transformació digital / Taller:

Fes servir Whatsapp com a eina de màrqueting

Whatsapp és actualment una aplicació present en més del 90% dels mòbils de l’Estat espanyol. Poden les empreses fer servir aquesta eina tan present en les nostres vides com a eina de màrqueting? La resposta és sí. En aquesta curs veurem com s’ha de fer servir Whatsapp per fer campanyes de màrqueting, tipus de continguts, atenció al client, tipus de llenguatge, etc. [+]
12-04-2019 / Transformació digital / Taller:

YouTube: taller de videomàrqueting

INSCRIPCIONS OBERTES! Durant l’agost del 2016, YouTube va superar Facebook al rànquing d’Alexa, cosa que va convertir aquesta eina social en la més important després de Google. És per això que dins l’estratègia de comunicació en línia és fonamental que les empreses culturals sàpiguen com utilitzar YouTube i, en general, com fer videomàrqueting. En aquesta sessió analitzarem les bases del videomàrqueting i aprendrem totes les funcions tant d’edició com de promoció que ens ofereix YouTube. [+]
11-04-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Posa a prova l’impacte de les teves presentacions

INSCRIPCIONS TANCADES! Es tracta d’un entrenament en condicions reals i d’un assessorament personalitzat per donar recomanacions concretes per a cada participant. [+]
04-04-2019, 05-04-2019 / Gestió empresarial / Jornada:

RESET 2019. Cultura és canvi. Inspira’t en el futur

RESET 19 vol anticipar-se als canvis, oportunitats i desafiaments de futur en els diferents àmbits de la cultura i de la gestió cultural. En aquesta quarta edició, RESET 19 indaga en les motivacions que troba el públic per a consumir continguts culturals i els canvis que està experimentant, la capacitat dels gestors per a mesurar, analitzar i entendre aquests canvis i les estratègies i implicacions per a la renovació i innovació de l’oferta cultural. [+]
29-03-2019 / Transformació digital / Taller:

Taller d'e-mail màrqueting

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una eina molt bona per aconseguir la fidelitat dels clients que ja tenim (fer que tornin a comprar o que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers, etc.). [+]
28-03-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Esmorzars Label Lab. Captació de dades a la indústria de la música

Les dades recopilades en esdeveniments puntuals poden aportar valor a la indústria de la música en la comunicació amb el seu públic? Quins són els reptes en la captació de dades? Quines oportunitats apareixen en conèixer l’audiència de manera global i individual? [+]
22-03-2019 / Transformació digital / Taller:

Eines per al community manager

Twitter ha esdevingut una eina imprescindible tant per a la comunicació corporativa com per a l’ús personal. La xarxa social més immediata i ràpida és utilitzada diàriament per milions de persones i d’empreses com a font d’informació i com a via de promoció dels seus productes i serveis. [+]
22-03-2019 / Transformació digital / Jornada:

«Sempre és millor la novel·la?»

En el marc del Kosmopolis 2019 (K19), col·laborem amb aquesta jornada professional sobre adaptacions literàries en l'àmbit de l'audiovisual, que tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) dins la programació del Laboratori d’Històries, una de les seccions del K19. [+]
14-03-2019 / Gestió empresarial / Sessió:

Elaboració de plans d’accessibilitat dels equipaments culturals

El Pla d’accessibilitat és l’instrument que identifica i planifica les actuacions que cal dur a terme en l’equipament per tal que s’assoleixin les condicions establertes per la llei 13/2014, del 30 d’octubre, d’accessibilitat i per la normativa de desplegament corresponent. [+]

1  2  3  4 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?