13-02-2019, 20-02-2019 / Transformació digital / Taller:
Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO per aparèixer en qualsevol cercador i en qualsevol país del món
[+] 31-01-2019 / Gestió empresarial / Col·laboracions externes:
El Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC, Barcelona Activa i la Fundació Catalunya Cultura llancen la 13a edició del programa Creamedia, que té com a objectiu promoure la creació d’empreses en el sector cultural i creatiu.
[+] 23-01-2019 / Transformació digital / Taller:
Google Ads no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs de Google Ads (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube).
[+] 18-01-2019 / Transformació digital / Taller:
En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funciona Facebook, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquesta xarxa social.
[+] 16-01-2019 / Transformació digital / Taller:
Hi ha qui pensa que Google Ads és una eina publicitària dissenyada només per als qui venen productes d’alt consum. En canvi, és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.
[+]