02-11-2021 / Transformació digital / Sessió:
Durant aquesta sessió entendrem què és el brànding i què aporta a la nostra marca i la nostra estratègia. També definirem quins són els punts clau que hem de tenir en compte per gestionar-lo correctament i veurem com aplicar-lo al món digital.
[+] 14-10-2021 / Creativitat i innovació / Jornada:
Jornada formativa per als professionals que participen a la Fira Mediterrània de Manresa. Un espai de reflexió al voltant de les complicitats que es generen entre cultura i educació
[+] 08-10-2021 / Creativitat i innovació / Col·laboracions externes:
El Taboo’ks és una iniciativa del SITGES – Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya que vol apropar la literatura i el cinema fantàstic, posant el focus en les adaptacions literàries per al cinema de producció fantàstica.
[+] 07-10-2021, 14-10-2021 / Transformació digital / Taller:
PART I: Descobrirem els tipus de campanyes i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes i planificarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva i descobrirem les claus per administrar-la i optimitzar-la. PART II: seguirem amb les campanyes de display, remàrqueting i vídeo, així com el punts clau de la resta de campanyes que ofereix Google Ads. Configurarem el seguiment de conversions de les campanyes i la integració amb Google Analytics.
[+] 05-10-2021 / Transformació digital / Sessió:
Hi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món.
[+] 30-09-2021 / Gestió empresarial / Col·laboracions externes:
CREAmedia és un programa creat per donar suport a la creació d'empreses del sector de les indústries creatives i culturals i dissenyat com un itinerari a mida de les necessitats de les persones emprenedores.
[+] 23-09-2021, 30-09-2021 / Transformació digital / Taller:
PART I: Començarem amb la configuració inicial, per determinar que funciona correctament. Descobrirem els esdeveniments de base de GA 4.0, i explicarem com podem crear els nostres esdeveniments. Seguirem navegant per les opcions generals, visualitzant els informes amb les mètriques i dimensions més importants. PART II: Seguirem amb la configuració de segments de sistema, i amb la creació de segments personalitzats per poder comparar dades o analitzar-les per separat. Crearem l’anàlisi o els informes personalitzats en què podrem visualitzar la informació en funció de les nostres necessitats, i configurarem les audiències per fer remàrqueting.
[+] 21-09-2021 / Transformació digital / Sessió:
Google Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital.
[+] 09-09-2021, 16-09-2021 / Transformació digital / Taller:
PART I: Desenvoluparem una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, analitzarem la competència i farem anàlisi de paraules clau des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals i/o internacionals. PART II: Ens centrarem en l’anàlisi tècnic del web per descobrir punts de millora de SEO on page, intentant implementar-los in situ. Aplicarem l’estratègia de continguts amb tècniques de densitat i rellevància. Crearem un tauler de control de SEO i establirem com mantenir-lo al llarg del temps.
[+] 07-09-2021 / Transformació digital / Sessió:
En aquesta sessió s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic als cercadors (SEO) des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals.
[+]