Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2022

Històric agenda SDE

08-11-2022 / + Digital / Sessió:

Com pots millorar la conversió del teu lloc web

En només uns segons, l’usuari decideix si marxa o navega per un web. Naveguem de manera intuïtiva, és a dir, no llegim. Naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una plana que triga a carregar-se o un enllaç que no ens porta enlloc són elements que ens poden fer perdre l’usuari. [+]
28-10-2022 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Eines i estratègies per a l’aplicació pràctica de la perspectiva de gènere en els projectes

Estratègies per implementar la perspectiva de gènere a l’estructura interna de l’equipament, tant en la visió programàtica com en el treball de la seva gestió. [+]
18-10-2022 / + Digital / Sessió:

Introducció a Google Ads

Hi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. [+]
18-10-2022 / Gestió empresarial / Jornada:

L'Anuari en Viu. El sector de la música a debat. 2a. edició

Jornada en què les diferents associacions del sector professional exposen el seu treball per refermar o intentar modificar les tendències econòmiques i d'impacte del sector. [+]
15-10-2022 / Sostenibilitat ambiental / Sessió:

Green Film Lab | Sessió oberta per a professionals locals

El Green Film Lab de Sitges obre les portes als professionals locals de l'audiovisual que vulguin familiaritzar-se amb el sistema de certificació Green Film [+]
11-10-2022 / + Digital / Sessió:

Introducció a l'analítica web

Google Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital. [+]
06-10-2022 / Creativitat i innovació / Jornada:

Recodificar la tradició

La 25a edició, la Fira Mediterrània proposa una reflexió entorn a la tradició com a motor creatiu, amb una programació integrada per propostes que parteixen de l’arrel tradicional com a motor creatiu [+]
04-10-2022 / + Digital / Sessió:

Introducció al posicionament orgànic als cercadors (SEO)

En aquest seminari web s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals o internacionals. [+]
28-09-2022 / Gestió empresarial / Jornada:

Jornada sobre possibilitats de finançament per a estudis i empreses de Videojocs

Síntesi de les línies de subvenció i ajuts que actualment s’ofereixen des de les institucions (Unió Europea, Estat i Generalitat de Catalunya) per mirar de sistematitzar i facilitar el seu coneixement als potencials sol·licitants. [+]
27-09-2022 / + Digital / Sessió:

Introducció al màrqueting: entén el màrqueting i prioritza accions

Aquest curs pretén que l’alumne s’endinsi en el món del màrqueting digital perquè entengui com funciona i n’aprengui els conceptes i els canals bàsics. El curs consta d’una introducció al màrqueting, on s’expliquen els conceptes bàsics, i tot seguit aprofundeix en l’ús de cada canal, els beneficis, les aplicacions i les diferències entre si. [+]

1  2  3  4  5  6  7  8 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?