Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > 2022

Històric agenda SDE

07-06-2022 / Transformació digital / Sessió:

TikTok per connectar amb el públic més jove

TikTok és la principal plataforma d’entreteniment del públic més jove, per davant de Netflix i YouTube en alguns països com ara els Estats Units i el Regne. En aquesta formació coneixerem com són els continguts que es comparteixen a la xarxa, veurem exemples d’èxit d’empreses del sector cultural i descobrirem la base d’una bona estratègia de comunicació a TikTok. [+]
02-06-2022 / Gestió empresarial / Sessió:

Abecé per engegar una campanya de crowdfunding

En engegar una campanya de crowdfunding, és important dedicar atenció a alguns elements imprescindibles perquè tingui èxit: la confiança que genera qui promou el projecte, la definició de l’objectiu, la solvència de la xarxa relacional a la qual es vol demanar diners, la campanya de comunicació, el calendari, etc. Es tracta de l’abecé imprescindible per engegar una campanya de crowdfunding. [+]
31-05-2022 / Transformació digital / Sessió:

Dona vida als teus directes de Youtube

Vols aprendre a editar els teus directes de YouTube perquè siguin més atractius i enganxin la teva audiència a la cadira? Els directes són un format que agrada a l’audiència i ens hi apropa, i YouTube els posiciona a la seva plataforma millor que els vídeos enregistrats prèviament. [+]
30-05-2022 / Sostenibilitat ambiental / Sessió:

Llibreries i ecoedició | El paper de les llibreries en la sostenibilitat ambiental

L’ecoedició és una manera innovadora de gestionar les publicacions amb criteris de sostenibilitat ambiental. En aquesta sessió parlarem del paper que hi juguen les llibreries. [+]
25-05-2022 / Sostenibilitat ambiental / Jornada:

Llibres x un bon clima | L’ecoedició: una proposta innovadora per a la sostenibilitat del sector editorial

En aquesta jornada, adreçada als editors i editores del sector de llibre a Catalunya, parlarem de l’ecoedició, una manera innovadora de gestionar les publicacions amb criteris de sostenibilitat ambiental que implica calcular, minimitzar i comunicar l’impacte ambiental de les publicacions. [+]
24-05-2022 / Sostenibilitat ambiental / Sessió informativa:

Presentació de la línia de subvencions de diagnosis ambientals

En aquesta sessió us informarem sobre les especificitats d'aquest ajut, que és un dels instruments de suport que preveu el Pla_C* Cultura pel Clima, el pla de sostenibilitat ambiental de l’ICEC adreçat a les empreses del sector cultural. [+]
24-05-2022 / Transformació digital / Sessió:

Instagram Live i Facebook Live: com han de ser els directes d’una empresa cultural?

Facebook Live i Instagram Live, les eines de retransmissió de vídeo en directe, estan vivint un autèntic boom a les xarxes socials i han mostrat un potencial molt gran. Però, tot s’hi val a l’hora de fer directes? Quin tipus de directes funcionen millor per a una empresa cultural? Com pots aconseguir tenir més audiència? Totes aquestes preguntes trobaran resposta en aquest curs. [+]
18-05-2022 / Creativitat i innovació / Jornada:

V Jornada sobre Cultura Inclusiva i Arts Comunitàries | Creació de vincles: un pas necessari per a la inclusió

En aquesta cinquena edició ens preguntem quines són les condicions prèvies perquè la inclusió sigui possible, com podem fer més properes les propostes culturals, com podem aconseguir que no hi hagi ningú que no se senti interpel·lat per les arts o com podem crear un sentiment de pertinença. [+]
17-05-2022 / Transformació digital / Sessió:

Com vendre a Instagram

Instagram està potenciant les vendes a la xarxa, té un nou feed de cistell de consum, on cada vegada es connecten més persones per comprar directament des de l’aplicació. En aquesta formació aprendràs què has de fer perquè les teves publicacions s’enllacin a la teva botiga i apareguin al «famós» cistell de consum (serveix també per a serveis, formacions i entrades) i com ho pots comunicar eficaçment a la xarxa. [+]
10-05-2022 / Transformació digital / Sessió:

Les stories d’Instagram per crear comunitat

Les stories són l’eina més potent a Instagram per fidelitzar la teva audiència i guanyar-te la seva confiança. En aquesta formació descobriràs de què pots parlar a les stories per tenir el teu públic atent al que publiques. Aprendràs consells per a l’edició dels teus vídeos i com pots fer publicacions per aconseguir interaccions i obrir converses amb el teu públic. [+]

1  2  3  4  5  6 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?