04-03-2015 / Màrqueting i comunicació / Seminaris:
El màrqueting associatiu neix de la necessitat de les organitzacions de perfil associatiu i caràcter empresarial o professional, de dotar-se de respostes i estratègies que els permetin afrontar amb èxit els reptes que els planteja el futur immediat.
[+] 04-02-2015 / Màrqueting i comunicació / Taller:
Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
[+] 09-01-2015 / Màrqueting i comunicació / Jornada:
"CATALUNYA EN EL MÓN 3.0. Síntesi i Palanques de futur" vol sintetitzar les tendències que configuraran els principals vectors del món del futur des d’un punt de vista social, econòmic, tecnològic i científic i identificar els elements que seran clau per impulsar els canvis que han de venir.
[+]