Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Màrqueting i comunicació > 2019

Històric agenda SDE

08-11-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Taller 2: Ús de 'Culture Segments' per captar públics (V Jornada de Màrqueting Cultural)

En aquest taller pràctic, l’Andrew compartirà exemples pràctics de com les institucions culturals d’arreu del món fan servir Culture Segments [+]
08-11-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Taller 1: Orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla de públics (V Jornada de Màrqueting Cultural)

El taller, amb exercicis pràctics dels participants, revisa enfocaments actualitzats i ofereix orientacions estratègiques per a l’elaboració d’un pla a partir del Sistema de Desenvolupament de Públics [+]
07-11-2019 / Màrqueting i comunicació / Jornada:

V Jornada de Màrqueting Cultural: Engagement. La captació i el compromís amb els públics de la cultura

Entendre el públic com a element essencial del projecte cultural; conèixer el nostre públic, com és i què espera de nosaltres; aconseguir el compromís desitjat amb el públic i compartir coneixement i casos de bones pràctiques internacionals i nacionals [+]
31-10-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Com em puc comunicar millor amb els altres?

Comprendre quin és el nostre estil relacional, saber com ens comuniquem i adaptar la nostra comunicació a l’estil de la persona a la qual ens adrecem fa que puguem entendre’ns millor i que la nostra comunicació arribi millor als altres [+]
23-10-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Dades i cultura

Les dades són el petroli del segle XXI, també en cultura. El taller consisteix en una aproximació a les causes d’aquest fenomen i un estudi del potencial que pot tenir. [+]
09-07-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Repensar la comunicació cultural

ATENCIÓ: CANVI D'ESPAI!!. Vols saber com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer que el teu projecte esdevingui notícia? Com has de cuidar la teva comunitat i fer-la créixer? Com hem d’innovar per generar visibilitat i influència? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui? [+]
09-07-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Repensar la comunicació cultural

Vols saber com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer que el teu projecte esdevingui notícia? Com has de cuidar la teva comunitat i fer-la créixer? Com hem d’innovar per generar visibilitat i influència? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui? [+]
28-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Taller:

Disseny d’un pla de desenvolupament de públics

Taller pràctic on els assistents, dividits en grups de 4-5 persones -a partir d'una organització fictícia o real- dissenyaran un pla d’audiències [+]
26-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Màrqueting relacional i desenvolupament de públics en cultura

Un Pla de desenvolupament de públics és una metodologia per ordenar i planificar una estratègia i, sobretot, per avaluar les accions dutes a terme i extreure'n conclusions [+]
26-06-2019 / Màrqueting i comunicació / Sessió:

Màrqueting relacional i desenvolupament de públics en cultura

Un Pla de desenvolupament de públics és una metodologia per ordenar i planificar una estratègia i, sobretot, per avaluar les accions dutes a terme i extreure'n conclusions [+]

1  2 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?