Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > + Digital > 2021

Històric agenda SDE

10-12-2021 / + Digital / Sessió:

Com millorar la conversió del teu lloc web

En només uns segons, l’usuari decideix si navega per un web o en marxa. Naveguem de manera «intuïtiva», és a dir, «no llegim». Naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una pàgina que triga a carregar o un enllaç que no ens porta enlloc són elements que ens poden fer perdre l’usuari [+]
30-11-2021 / + Digital / Sessió:

Landing pages: aplicacions i bones pràctiques

En aquesta sessió farem una introducció a les pàgines d’aterratge (landing pages). Descobrirem què són, per a què serveixen, quins són els elements principals que les formen i quina estructura han de tenir, analitzant casos d’èxit i seguint bones pràctiques. [+]
23-11-2021 / + Digital / Sessió:

Com millorar la conversió del teu lloc web

En només uns segons, l’usuari decideix si navega per un web o en marxa. Naveguem de manera «intuïtiva», és a dir, «no llegim». Naveguem caminant pel carrer, sortint d’una reunió, drets al mig del carrer, a l’autobús... Una pàgina que triga a carregar o un enllaç que no ens porta enlloc són elements que ens poden fer perdre l’usuari. [+]
16-11-2021 / + Digital / Sessió:

Quin és el millor gestor de continguts per a mi?

En aquesta formació mirarem de donar resposta a una de les preguntes més habituals de professionals i empreses a l’hora de fer-se presents a internet: quina és la millor eina per fer un web, un blog o una botiga en línia? [+]
02-11-2021 / + Digital / Sessió:

Brànding: la marca i el seu potencial en l'entorn digital

Durant aquesta sessió entendrem què és el brànding i què aporta a la nostra marca i la nostra estratègia. També definirem quins són els punts clau que hem de tenir en compte per gestionar-lo correctament i veurem com aplicar-lo al món digital. [+]
07-10-2021, 14-10-2021 / + Digital / Taller:

Taller pràctic: Google Ads (I i II)

PART I: Descobrirem els tipus de campanyes i la terminologia bàsica. Ens centrarem en la definició estratègica de les campanyes i planificarem què s’ha de promocionar, a qui, quan i on. Començarem a construir una campanya de recerca (search) efectiva i descobrirem les claus per administrar-la i optimitzar-la. PART II: seguirem amb les campanyes de display, remàrqueting i vídeo, així com el punts clau de la resta de campanyes que ofereix Google Ads. Configurarem el seguiment de conversions de les campanyes i la integració amb Google Analytics. [+]
05-10-2021 / + Digital / Sessió:

Introducció a Google Ads

Hi ha gent que pensa que aquesta eina publicitària només s’adreça a qui ven productes d’alt consum, però realment és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. [+]
23-09-2021, 30-09-2021 / + Digital / Taller:

Taller pràctic: Analítica web (I i II)

PART I: Començarem amb la configuració inicial, per determinar que funciona correctament. Descobrirem els esdeveniments de base de GA 4.0, i explicarem com podem crear els nostres esdeveniments. Seguirem navegant per les opcions generals, visualitzant els informes amb les mètriques i dimensions més importants. PART II: Seguirem amb la configuració de segments de sistema, i amb la creació de segments personalitzats per poder comparar dades o analitzar-les per separat. Crearem l’anàlisi o els informes personalitzats en què podrem visualitzar la informació en funció de les nostres necessitats, i configurarem les audiències per fer remàrqueting. [+]
21-09-2021 / + Digital / Sessió:

Introducció a l'analítica web

Google Analytics s’ha convertit en l’eina bàsica per a qualsevol microempresa o pime que vulgui mesurar els resultats de les seves accions a internet, especialment de les accions que tenen lloc a la seva pàgina web. Descobreix com mesurar les teves accions de màrqueting digital. [+]
09-09-2021, 16-09-2021 / + Digital / Taller:

Taller pràctic: SEO (I i II)

PART I: Desenvoluparem una estratègia de posicionament orgànic SEO als cercadors, analitzarem la competència i farem anàlisi de paraules clau des del punt de vista d’una empresa cultural que vol fer accions locals i/o internacionals. PART II: Ens centrarem en l’anàlisi tècnic del web per descobrir punts de millora de SEO on page, intentant implementar-los in situ. Aplicarem l’estratègia de continguts amb tècniques de densitat i rellevància. Crearem un tauler de control de SEO i establirem com mantenir-lo al llarg del temps. [+]

1  2  3  4 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?