Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Digital media > 2012

Històric agenda SDE

13-12-2012, 14-12-2012, 17-05-2013 / Digital media / Jornada:

DIGITAL MEDIA (2012)

El Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) en col·laboració amb l'Associació de Productors i Editors Fonogràfics i Videogràfics de Catalunya (APECAT) organitza les jornades Digital Media amb l'objectiu de plasmar els canvis de paradigma en els models de negoci dels sectors culturals en funció de l'economia digital [+]
20-11-2012 / Digital media / Taller:

Com fer campanyes a Google AdWords per a les empreses culturals

Google AdWords ja no és una eina exclusiva per a empreses amb grans pressupostos. Gràcies a la segmentació i a l’estratègia geogràfica, podem arribar als potencials clients d’una galeria d’art, d’un teatre o d’un concert, mitjançant pressupostos ajustats i controlant fins al final el retorn de la inversió. [+]
13-11-2012 / Digital media / Taller:

Curs avançat de posicionament als cercadors

Conèixer i aprofundir en les possibilitats que ofereix el màrqueting mòbil en la promoció, venda, publicitat i comunicació dels productes o serveis culturals [+]
09-11-2012 / Digital media / Seminaris:

UPDATE MEDIA 2. Tendències de la indústria cultural. Models de negoci, distribució, finançament i difusió

Aquesta sessió és una actualizació dels continguts presentats en la passada edició de l'Update Media del més de maig i una presentació de les noves tendències que estan a punt d'arribar al mercat. [+]
09-10-2012 / Digital media / Taller:

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI del nostre web

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol empresa que faci accions a Internet. [+]
20-09-2012 / Digital media / Seminaris:

L’ús de LinkedIn per internacionalitzar l’empresa

LinkedIn s’ha posicionat com la principal xarxa mundial de professionals en línia, amb més de 120 milions membres. [+]
14-06-2012 / Digital media / Seminaris:

Tendències de les xarxes socials (Keep Calm)

La saturació d'informació a Internet fa cada dia més difícil crear una connexió validada per a l'usuari. Una estratègia basada només en les xarxes socials és poc rellevant i tenir presència a Facebook no sempre és la solució als reptes d'un projecte. [+]
23-05-2012 / Digital media / Seminaris:

UPDATE MEDIA.Tendències de la indústria cultural. Models de negoci, distribució, finançament i difusió.

Conèixer el context actual de la indústria cultural sota la influència d’Internet i les noves tecnologies, així com preveure tendències de futur [+]
17-05-2012 / Digital media / Seminaris:

Les eines per ser SOLOMO: social, local i mòbil

Des dels Estats Units ens arriba una tendència que pren molta força a Internet sobre el negoci local, centrat en tres conceptes: social, local i mòbil (SOLOMO). [+]
26-04-2012 / Digital media / Seminaris:

Màrqueting cultural a través de dispositius mòbils

Conèixer totes les possibilitats que ofereix el màrqueting mòbil en la promoció, venda, publicitat i comunicació dels productes o serveis culturals [+]

1  2 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?