13-12-2012, 14-12-2012, 17-05-2013 / Digital media / Jornada: El Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) en col·laboració amb l'Associació de Productors i Editors Fonogràfics i Videogràfics de Catalunya (APECAT) organitza les jornades Digital Media amb l'objectiu de plasmar els canvis de paradigma en els models de negoci dels sectors culturals en funció de l'economia digital
[+] 20-11-2012 / Digital media / Taller: Google AdWords ja no és una eina exclusiva per a empreses amb grans pressupostos. Gràcies a la segmentació i a l’estratègia geogràfica, podem arribar als potencials clients d’una galeria d’art, d’un teatre o d’un concert, mitjançant pressupostos ajustats i controlant fins al final el retorn de la inversió.
[+] 13-11-2012 / Digital media / Taller: Conèixer i aprofundir en les possibilitats que ofereix el màrqueting mòbil en la promoció, venda, publicitat i comunicació dels productes o serveis culturals
[+] 09-11-2012 / Digital media / Seminaris: Aquesta sessió és una actualizació dels continguts presentats en la passada edició de l'Update Media del més de maig i una presentació de les noves tendències que estan a punt d'arribar al mercat.
[+] 09-10-2012 / Digital media / Taller: Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol empresa que faci accions a Internet.
[+] 20-09-2012 / Digital media / Seminaris: LinkedIn s’ha posicionat com la principal xarxa mundial de professionals en línia, amb més de 120 milions membres.
[+] 14-06-2012 / Digital media / Seminaris: La saturació d'informació a Internet fa cada dia més difícil crear una connexió validada per a l'usuari. Una estratègia basada només en les xarxes socials és poc rellevant i tenir presència a Facebook no sempre és la solució als reptes d'un projecte.
[+] 23-05-2012 / Digital media / Seminaris: Conèixer el context actual de la indústria cultural sota la influència d’Internet i les noves tecnologies, així com preveure tendències de futur
[+] 17-05-2012 / Digital media / Seminaris: Des dels Estats Units ens arriba una tendència que pren molta força a Internet sobre el negoci local, centrat en tres conceptes: social, local i mòbil (SOLOMO).
[+] 26-04-2012 / Digital media / Seminaris: Conèixer totes les possibilitats que ofereix el màrqueting mòbil en la promoció, venda, publicitat i comunicació dels productes o serveis culturals
[+]