Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Digital media > 2014

Històric agenda SDE

02-12-2014 / Digital media / Taller:

Taller pràctic de xarxes socials

INSCRIPCIONS TANCADES.Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci. [+]
11-11-2014 / Digital media / Taller:

Màrqueting per a dispositius mòbils

conèixer de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació. [+]
21-10-2014 / Digital media / Taller:

El videomàrqueting. Taller pràctic de Youtube

INSCRIPCIONS TANCADES Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l’empresa, i també del producte o el projecte cultural. [+]
25-09-2014 / Digital media / Taller:

L'e-mail màrqueting i la creació de butlletins

Com hauria de ser un email per ser efectiu, com podem crear un butlletí de forma fàcil, com funciona l'spam i com podem evitar fer-ne. [+]
12-06-2014, 13-06-2014 / Digital media / Diàlegs de l'SDE:

Diàlegs pel Futur

Diàlegs pel futur és un cicle de taules rodones i activitats paral·leles sobre com la tecnologia ha produït una transformació econòmica de les indústries creatives. El cicle està organitzat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, a través de l’SDE (Servei de Desenvolupament Empresarial) i es celebra dintre del marc de Sónar +D. Diàlegs pel futur és una iniciativa promoguda pel Tricentenari, i en concret s’acull dins de l’eix d’actuació d’Economia. [+]
04-06-2014 / Digital media / Jornada:

Tendències en l'explotació de TV social i segones pantalles

El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora, un any més, amb MAC (Mercat de l'Audiovisual de Catalunya). Enguany la temàtica que impregna totes les activitats és "De la generació a la conversió". [+]
03-06-2014 / Digital media / Taller:

L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals

LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials? [+]
07-05-2014 / Digital media / Taller:

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI). [+]
09-04-2014 / Digital media / Taller:

Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

INSCRIPCIONS TANCADES!!!El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, així que ens ofereix una oportunitat de poder avançar-nos als nostres competidors. [+]
04-03-2014 / Digital media / Taller:

Posicionament internacional als cercadors

En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO). [+]

1  2 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?