02-12-2014 / Digital media / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES.Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci.
[+] 11-11-2014 / Digital media / Taller: conèixer de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació.
[+] 21-10-2014 / Digital media / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l’empresa, i també del producte o el projecte cultural.
[+] 25-09-2014 / Digital media / Taller: Com hauria de ser un email per ser efectiu, com podem crear un butlletí de forma fàcil, com funciona l'spam i com podem evitar fer-ne.
[+] 12-06-2014, 13-06-2014 / Digital media / Diàlegs de l'SDE: Diàlegs pel futur és un cicle de taules rodones i activitats paral·leles sobre com la tecnologia ha produït una transformació econòmica de les indústries creatives.
El cicle està organitzat pel Departament de Cultura de la Generalitat de
Catalunya, a través de l’SDE (Servei de Desenvolupament Empresarial) i es
celebra dintre del marc de Sónar +D.
Diàlegs pel futur és una iniciativa promoguda pel Tricentenari, i en concret s’acull dins de l’eix d’actuació d’Economia.
[+] 04-06-2014 / Digital media / Jornada: El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora, un any més, amb MAC (Mercat de l'Audiovisual de Catalunya). Enguany la temàtica que impregna totes les activitats és "De la generació a la conversió".
[+] 03-06-2014 / Digital media / Taller: LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris.
Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
[+] 07-05-2014 / Digital media / Taller: Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).
[+] 09-04-2014 / Digital media / Taller: INSCRIPCIONS TANCADES!!!El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, així que ens ofereix una oportunitat de poder avançar-nos als nostres competidors.
[+] 04-03-2014 / Digital media / Taller: En aquest seminari s'establiran les bases per a la creació d'una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d'una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l'altra, el posicionament natural i orgànic (SEO).
[+]