Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Hist˛ric agenda > Digital media > 2015

Hist˛ric agenda SDE

02-07-2015 / Digital media / Taller:

Taller prÓctic de xarxes socials

INSCRIPCIONS TANCADES. Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser ˙tils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conŔixer el nostre negoci. [+]
10-06-2015 / Digital media / Taller:

El videomÓrqueting. Taller prÓctic de Youtube

Taller prÓctic en quŔ es donaran les bases perquŔ els participants puguin aprofitar al mÓxim el potencial de YouTube com a eina de mÓrqueting per a la promociˇ de l'empresa, i tambÚ del producte o el projecte cultural [+]
28-05-2015 / Digital media / Taller:

MÓrqueting per a dispositius m˛bils

conŔixer de primera mÓ com es fa mÓrqueting a travÚs dels dispositius m˛bils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicaciˇ. [+]
26-05-2015 / Digital media / Taller:

Lĺ˙s de LinkedIn i dĺaltres xarxes professionals a les empreses culturals

LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en lÝnia mÚs important, amb mÚs de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja sˇn presents en aquesta gran xarxa, per˛: l'aprofiten al mÓxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres pa´sos o, l˛gicament, aconseguir nous clients potencials? [+]
20-05-2015 / Digital media / Taller:

L'e-mail mÓrqueting. Taller prÓctic de creaciˇ de butlletins

El mÓrqueting per correu electr˛nic Ús una eina que fa anys que sĺutilitza a Internet i que tÚ una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Per˛ aquesta eina Ús especialment interessant a lĺhora de donar arguments als nostres contactes perquŔ finalment decideixin convertir-se en clients [+]
12-05-2015 / Digital media / Taller:

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s'ha convertit en una eina bÓsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informaciˇ sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratŔgies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversiˇ (ROI). [+]
07-05-2015 / Digital media / Seminaris:

Noves formes de professionalitzaciˇ audiovisual. Repartir el pastÝs de Youtube.

El Departament de Cultura, a travÚs de l'SDE, colĚlabora amb el BccN Barcelona Creative Commons Film Festival. I en concret en el taller "Noves formes de professionalitzaciˇ audiovisual. Repartir el pastÝs de Youtube". [+]
30-04-2015 / Digital media / Taller:

Taller prÓctic de xarxes socials

Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser ˙tils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conŔixer el nostre negoci. [+]
28-04-2015 / Digital media / Taller:

Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avanšar-nos als nostres competidors [+]
16-04-2015 / Digital media / Taller:

El videomÓrqueting. Taller prÓctic de Youtube

Taller prÓctic en quŔ es donaran les bases perquŔ els participants puguin aprofitar al mÓxim el potencial de YouTube com a eina de mÓrqueting per a la promociˇ de l'empresa, i tambÚ del producte o el projecte cultural [+]

1  2  3 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
CrŔdits: Programaciˇ web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?