Has oblidat la teva clau?
Contacta
Home > Històric agenda > Digital media > 2015

Històric agenda SDE

02-07-2015 / Digital media / Taller:

Taller pràctic de xarxes socials

INSCRIPCIONS TANCADES. Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci. [+]
10-06-2015 / Digital media / Taller:

El videomàrqueting. Taller pràctic de Youtube

Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural [+]
28-05-2015 / Digital media / Taller:

Màrqueting per a dispositius mòbils

conèixer de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació. [+]
26-05-2015 / Digital media / Taller:

L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals

LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials? [+]
20-05-2015 / Digital media / Taller:

L'e-mail màrqueting. Taller pràctic de creació de butlletins

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients [+]
12-05-2015 / Digital media / Taller:

Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s'ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI). [+]
07-05-2015 / Digital media / Seminaris:

Noves formes de professionalització audiovisual. Repartir el pastís de Youtube.

El Departament de Cultura, a través de l'SDE, col·labora amb el BccN Barcelona Creative Commons Film Festival. I en concret en el taller "Noves formes de professionalització audiovisual. Repartir el pastís de Youtube". [+]
30-04-2015 / Digital media / Taller:

Taller pràctic de xarxes socials

Com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com organitzar concursos i promocions. En general, aprendrem a millorar la productivitat alhora que donarem a conèixer el nostre negoci. [+]
28-04-2015 / Digital media / Taller:

Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors [+]
16-04-2015 / Digital media / Taller:

El videomàrqueting. Taller pràctic de Youtube

Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l'empresa, i també del producte o el projecte cultural [+]

1  2  3 
Passatge de Banca, 1-3
08002 Barcelona
T +34 93 556 51 99
F +34 93 316 28 43
Crèdits: Programació web  |  Disseny
{text_loading}
Comprovant l'usuari...
Enviant les dades...
Has oblidat la teva clau?